Članak top banner 970x90
Vijesti

CFMOTO predstavio nove ATV modele X4 i X5

Kompanija CFMOTO na jugu Francuske, na putevima i poligonima za testiranje namjenskih vozila, održala je evropsku premijeru novih CFORCE X4 i CFORCE X5 modela.

Autor: BIHAMK

Ova dva ATV-a su nasljednici, već́ dokazano najprodavanijih modela CFORCE 450 i CFORCE 520 koji su do sada prodati u preko 100.000 jedinica u čitavom svijetu. Nove modele odlikuje unaprijeđena upravljivost i tehničke karakteristike vozila, ergonomija položaja vozača, poboljšan dizajn, kao i sam doživljaj i lakoća upravljanja.

Nova generacija CFORCE X4 i CFORCE X5 modela donosi moderan futuristički dizajn, gdje posebnu pažnju privlače LED svjetlosne grupe, koje mu daju oštar i agresivan izgled. Novi modeli posjeduju DNK modela CFORCE 625 koji se izuzetno dobro pokazao u svim segmentima zbog svog naprednog dizajna pa je i kod novih modela izraženo vidljiv taj pristup.

Na novim modelima je znatno unaprijeđen radijus okretanja, kao i sama upravljivost prilikom vožnje od čak 25% u poređenju sa prethodnim modelom. Ovo je izuzetno važno unaprjeđenje jer pomaže čak i manje iskusnim vozačima da se kreću po terenima koji su zahtjevni, a u isto vrijeme umor vozača prilikom dužih i napornijih distanci se svodi na minumum, a samim tim i potencijalne greške koje se najčešće javljaju zbog umora ili manjka iskustva vozača.

Udobnost je poboljšana u nekoliko segmenata, oba vozila su sada odignuta 25,4 cm od tla, a prilazni ugao prednje osovine je dodatno unaprijeđen, što uz dodatno povećanu putanju suspenzije od čak 26% garantuje da će oba ova modela lako odgovoriti na sve terene koji se nađu pred njima.

Kada je u pitanju udobnost dodatno je poboljšana ergonomija položaja vozača, pozicija i oblik rezervoara, kao i oblik i materijal sjedišta, tako da vozač ima još bolju i veću kontrolu nad samim vozilom bilo da sijedi ili da stoji. Također zadnji dio sjedišta, namijenjen za suvozača je proširen, jednako kao i naslon koji daje dodatnu sigurnost i udobnost.

Pored ergonomije samog rezervora i njegovog položaja u odnosu na vozača, povećan je i njegov kapacitet koji sada iznosi 17 litara, što je povećanje od gotovo 20% u odnosu na prethodni model.

Usisno/izduvni sistem je u odnosu na prethodni model povišen za 120 milimetara, a to znači da čak i jako duboka voda koja vam se nađe na putu neće predstavljati problem.

Ono što je posebno prijmetno jesu smanjene vibracije za nevjerovatnih 30% pa novi CFORCE X4 i CFORCE X5 model imaju najmanje vibracije u čitavoj klasi ATV vozila u ovoj kubikaži. Osjetna razlika se vidi i u temperaturi koju agregat stvara u sporohodnom modu vožnje koja je smanjena za čak 25%, što znači da nema brige od potencijalnog pregrijavnja čak i u najvećim opterećenjima.

Na modelu CFORCE X4 nas očekuje digitalni displej od 3,5 inča, dok nas na modelu CFORCE X5 očekuje digitalni displej od 5 inča koji daje još bolju vidljivost u odnosu na prethodnike, jer je dodatno poboljšano pozadinsko osvjetljenje sa mnogo korisnih informacija za samog vozača.

Dolazak modela X4 i X5  na naše tržište se očekuje za nekoliko mjeseci o čemu se detaljnije možete informisati putem websajta CFMOTO. 

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo