Zvijezde relija Dakar pripremaju se za najtežu trku na svijetu
U januaru 2025. godine se održava još jedno izdanje legendarnog i ujedno najtežeg relija na svijetu, a to je Dakar Rally. Vozače čeka 14 dana akcije na pješčanim dinama Saudijske Arabije. Pripreme su u punom jeku…
Dakar Rally se prvi put održao 1978. godine, iscrpljujuće putovanje je započelo u Parizu u Francuskoj, a završeno je u Dakaru u Senegalu. Najveće zvijezde autosporta su u dosadašnjoj historiji relija uspijevale stići do cilja, ali je bilo i onih koji su pokleknuli na grubom terenu i u surovom okruženju.
Potom se reli u periodu od 2009. do 2019. godine održavao u Južnoj Americi, dok se u proteklih pet sezona vozio u Saudijskoj Arabiji. Šesto izdanje relija u ovoj zemlji na rasporedu je između 3. i 17. januara 2025. godine.
Ruta u Saudijskoj Arabiji je duga gotovo 8.000 kilometara i sadrži 12 etapa, a 47. izdanje relija počinje u Bishi 3. januara te završava u Shubaytahu 17. januara. Vozači će u vožnji provesti i do šest sati dnevno po nepoznatom terenu uz dehidriranost, konstantne udarce u leđa i rizik od dezorijentisanja.
Motociklisti Red Bull KTM Factory Racinga Daniel Sanders i Luciano Benavides, kao i učesnik Ultimate klase Lucas Moraes, itekako dobro znaju šta je potrebno učiniti za pobjedu na etapama tokom trke, dok iscrpljujući uslovi utječu na njihove umove i tijela.
Vrhunska fizička sprema je neophodna svakome ko gaji ozbiljne nade za pobjede na etapama ili za titulu u svojim kategorijama. Motociklisti svakodnevno troše ogromnu količinu energije, a tome doprinosi i oprema koju nose.
Prilagođavanje na promjene je ključno za uspjeh, bilo da se izgubite u pustinji ili da imate kvar na opremi. To jako dobro zna Benavides, šampion World Rally-Raida.
Čak je i sami dolazak do cilja veliki uspjeh na Dakaru, a sva trojica elitnih vozača se nadaju da će stići u Shubaytah s pobjedom na etapi ili šampionskom titulom ako se sve kockice poslože.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.