Prije nekoliko mjeseci Nissan je takođe opozvao više od 1.000 primjeraka električnog modela Ariya u Sjevernoj Americi. Zbog problema sa labavim vijkom ili čak vijka koji je potpuno nedostajao, postojala je opasnost da se kolo upravljača odvoji od stuba upravljača i servisi su morali otkloniti ovaj nedostatak.
Čini se da Nissanov model s nultom emisijom nije baš imun na probleme. Početkom 2022. kupac u Kini požalio se da je zbog greške (nepoznate) automobil ostao bez pogona. U jesen ove godine nekoliko sličnih pritužbi zabilježeno je u američkim državama Kalifornija i Oklahoma.
Sada Nissanov odjel za Sjevernu Ameriku kaže da će povući 9.813 Ariya. Prema dostupnim izvještajima, za sve probleme kriv je softver invertera koji detektuje kratki spoj i prekida napajanje električnog pogonskog sistema. Izvještaj navodi da su pogođene obje verzije Ariye, i s pogonom na prednje i s pogonom na sve točkove. Kratki spoj uzrokuju vrlo mali komadići materijala s dijela elektromotora, koji djeluju kao tipični provodnik. Prema Nissanu, svi povučeni automobili imaju ovaj problem.
Sistem prekida napajanje kako bi spriječio moguće oštećenje unutrašnjih komponenti. Posljedično tome, automobil ostaje bez ''vuče'' na pogonskim točkovima, dok se sistem ponovno ne pokrene. Vožnja velikom brzinom zbog ovog problema može dovesti do nesreće. U servisu će Nissanovi stručnjaci reprogramirati softver invertera bez ikakvih troškova za vlasnika automobila.
Povezane novosti

Kineska vlada pooštrava pravila o subvencijama za elektrificirana vozila
Samo modeli koji nude više od 100 kilometara čisto električnog dometa i imaju nisku potrošnju energije i dalje će imati koristi od poreskih olakšica.

U vremenima sve skupljih automobila Dacia ostaje fokusirana na pristupačnost
Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije, ima jasan plan kako bi brend nastavio ostvarivati uspjehe. U turbulentnim vremenima gdje su novi automobili sve skuplji, Dacia mora ponuditi "pristupačnu mobilnost i ličnu slobodu".

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.