Prije nekoliko mjeseci Nissan je takođe opozvao više od 1.000 primjeraka električnog modela Ariya u Sjevernoj Americi. Zbog problema sa labavim vijkom ili čak vijka koji je potpuno nedostajao, postojala je opasnost da se kolo upravljača odvoji od stuba upravljača i servisi su morali otkloniti ovaj nedostatak.
Čini se da Nissanov model s nultom emisijom nije baš imun na probleme. Početkom 2022. kupac u Kini požalio se da je zbog greške (nepoznate) automobil ostao bez pogona. U jesen ove godine nekoliko sličnih pritužbi zabilježeno je u američkim državama Kalifornija i Oklahoma.
Sada Nissanov odjel za Sjevernu Ameriku kaže da će povući 9.813 Ariya. Prema dostupnim izvještajima, za sve probleme kriv je softver invertera koji detektuje kratki spoj i prekida napajanje električnog pogonskog sistema. Izvještaj navodi da su pogođene obje verzije Ariye, i s pogonom na prednje i s pogonom na sve točkove. Kratki spoj uzrokuju vrlo mali komadići materijala s dijela elektromotora, koji djeluju kao tipični provodnik. Prema Nissanu, svi povučeni automobili imaju ovaj problem.
Sistem prekida napajanje kako bi spriječio moguće oštećenje unutrašnjih komponenti. Posljedično tome, automobil ostaje bez ''vuče'' na pogonskim točkovima, dok se sistem ponovno ne pokrene. Vožnja velikom brzinom zbog ovog problema može dovesti do nesreće. U servisu će Nissanovi stručnjaci reprogramirati softver invertera bez ikakvih troškova za vlasnika automobila.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.