Članak top banner 970x90
Vijesti

Za jedan dan u Daciji: Novi vizuelni identitet za 3.100 vozila

Daciji je trebalo svega 24 sata da izvede industrijski tour de force. U tri tvornice istovremeno, Dacia je preobrazila 3.100 vozila kojima je udahnula novi vizuelni identitet!

Autor: BIHAMK

Ovom podvigu je prethodilo više od godinu dana detaljne pripreme i koordiniranog rada između svih odjela. Proizvodnja vozila sveobuhvatan je i složen proces, ali Daciji je pošlo za rukom implementirati novi vizuelni identitet istovremeno na sve modele u svojoj paleti! I sve to u rekordnom roku, u isto vrijeme i u tri različite tvornice: u Pitestiju u Rumuniji, te u Casablanci i Tangeru u Maroku.

Marka je tako radikalno promijenila vlastiti imidž i poprimila novi identitet koji utjelovljuje nove vrijednosti, te poduzela prvi korak u okviru strategije Renaulution. Riječ je o nekoliko velikih izazova, od logistike dijelova preko obuke zaposlenika do mreže koncesionara.

Postavlja se pitanje kako je moguće da vozila koja su sišla s proizvodne linije u ponedjeljak ujutro odjednom nose novi amblem Dacia Link, a vozila proizvedena 24 sata ranije takvo obilježje nemaju?

Prvo poglavlje: industrijski izazov

S proizvodnih linija u tri Dacijine tvornice svakih 50 sekundi siđe jedno vozilo. U trenucima preobražaja, u jednom je danu trebalo implementirati novi identitet na čak 3.100 vozila. Bio je to 24. 10. 2022. godine, a vozila na koja je trebalo ugraditi nove dijelove počela su stizati na traku od 9 sati ujutro.

Logističke zone također su bila prilagođene za smještaj novih dijelova, pri čemu se vodilo računa o tome da se ne pomiješaju sa starim kataloškim brojevima.

Drugo poglavlje: logistički izazov

Promjena identiteta donijela je i velike logističke izazove: sve modele (Duster, Sandero, Logan i Jogger) trebalo je istovremeno ažurirati u tri tvornice, a raspored za proizvodnju bio je vrlo tijesan. Uz 190 novih dijelova od 57 različitih dobavljača, uključujući logotip, novi amblem i nove boje, logistički je tim imao pune ruke posla. Dodatni izazov predstavljala je nestašica rezervnih dijelova i sirovina, zbog čega se tim morao nositi s kašnjenjima, te osigurati da svi dijelovi odgovaraju dogovorenim standardima.

Treće poglavlje: izazov obučavanja

Za uspješnost radikalne obnove zaslužan je i izvanredan timski rad 20.000 ljudi, zaposlenih u tri tvornice. Predani zaposlenici tvornice spremno su odgovarali na sve izazove i brzo napredovali, poštujući smjernice kompletnog razvoja i postupke industrijske proizvodnje. Za vrijeme uvođenja temeljnog proizvodnog plana, operatori su prolazili obuku. Time je već od prvog trenutka osiguran nesmetan tok proizvodnje uz pridržavanje beskompromisnih standarda kvalitete.

Četvrto poglavlje: prodajni i marketinški izazov

Prodajni i marketinški izazovi bili su vezani uz očekivanja kupaca: morali su otvoriti narudžbe prije nego što radnici implementirali novi identitet u tvornicama.

Industrijski podvig i novi identitet marke prenose Dacijinu poruku na dosad najprivlačniji način. Ovo je novi početak marke koja neumorno mijenja pravila! 

BIHAMK

Povezane novosti

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.

Možda bi vas zanimalo