Ovom podvigu je prethodilo više od godinu dana detaljne pripreme i koordiniranog rada između svih odjela. Proizvodnja vozila sveobuhvatan je i složen proces, ali Daciji je pošlo za rukom implementirati novi vizuelni identitet istovremeno na sve modele u svojoj paleti! I sve to u rekordnom roku, u isto vrijeme i u tri različite tvornice: u Pitestiju u Rumuniji, te u Casablanci i Tangeru u Maroku.
Marka je tako radikalno promijenila vlastiti imidž i poprimila novi identitet koji utjelovljuje nove vrijednosti, te poduzela prvi korak u okviru strategije Renaulution. Riječ je o nekoliko velikih izazova, od logistike dijelova preko obuke zaposlenika do mreže koncesionara.
Postavlja se pitanje kako je moguće da vozila koja su sišla s proizvodne linije u ponedjeljak ujutro odjednom nose novi amblem Dacia Link, a vozila proizvedena 24 sata ranije takvo obilježje nemaju?
Prvo poglavlje: industrijski izazov
S proizvodnih linija u tri Dacijine tvornice svakih 50 sekundi siđe jedno vozilo. U trenucima preobražaja, u jednom je danu trebalo implementirati novi identitet na čak 3.100 vozila. Bio je to 24. 10. 2022. godine, a vozila na koja je trebalo ugraditi nove dijelove počela su stizati na traku od 9 sati ujutro.
Logističke zone također su bila prilagođene za smještaj novih dijelova, pri čemu se vodilo računa o tome da se ne pomiješaju sa starim kataloškim brojevima.
Drugo poglavlje: logistički izazov
Promjena identiteta donijela je i velike logističke izazove: sve modele (Duster, Sandero, Logan i Jogger) trebalo je istovremeno ažurirati u tri tvornice, a raspored za proizvodnju bio je vrlo tijesan. Uz 190 novih dijelova od 57 različitih dobavljača, uključujući logotip, novi amblem i nove boje, logistički je tim imao pune ruke posla. Dodatni izazov predstavljala je nestašica rezervnih dijelova i sirovina, zbog čega se tim morao nositi s kašnjenjima, te osigurati da svi dijelovi odgovaraju dogovorenim standardima.
Treće poglavlje: izazov obučavanja
Za uspješnost radikalne obnove zaslužan je i izvanredan timski rad 20.000 ljudi, zaposlenih u tri tvornice. Predani zaposlenici tvornice spremno su odgovarali na sve izazove i brzo napredovali, poštujući smjernice kompletnog razvoja i postupke industrijske proizvodnje. Za vrijeme uvođenja temeljnog proizvodnog plana, operatori su prolazili obuku. Time je već od prvog trenutka osiguran nesmetan tok proizvodnje uz pridržavanje beskompromisnih standarda kvalitete.
Četvrto poglavlje: prodajni i marketinški izazov
Prodajni i marketinški izazovi bili su vezani uz očekivanja kupaca: morali su otvoriti narudžbe prije nego što radnici implementirali novi identitet u tvornicama.
Industrijski podvig i novi identitet marke prenose Dacijinu poruku na dosad najprivlačniji način. Ovo je novi početak marke koja neumorno mijenja pravila!
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.