Uz znatnih 35,8 sekundi prednosti u finalnoj dionici, bila je to relativno jednostavna nedjelja S. Ogiera. Preostala četiri brzinska testa prošao je s krajnjom vještinom i skupio maksimalne bonus bodove na Wolf Power Stageu, završivši 27,5 sekundi ispred Thierryja Neuvillea na događaju na kojem je debitovao još prije 15 godina.
“Automobil je bio sjajan ovog vikenda i bio je to besprijekoran rally za nas i tim,” rekao je Ogier, koji sada vodi u prvenstvu vozača s tri boda prednosti ispred Neuvillea. “Budući da vozim sljedeći reli, važno je startati prvi na tamošnjoj cesti, a bilo je važno i osvojiti bodove za tim”, dodao je, govoreći o Croatia Rallyju.
Neuvilleov tvrdoglavi duh za volanom njegovog Hyundaija i20 N ostavio je obožavatelje na rubu sjedišta dok se nemilosrdno borio s Ogierovim timskim kolegom Elfynom Evansom. Nakon što je započeo dan s 5,3 sekunde zaostatka, Neuville se približio Velšaninu, koji je imao problem zbog savijene poluge ovjesa. Upornost se Belgijancu isplatila jer je prestigao svog suparnika u finalu, osvojivši drugo mjesto u ukupnom poretku za samo četiri desetinke sekunde pruživši uzbudljiv kraj četverodnevnom ‘’eventu’’.
Kalle Rovanperä borio se s tempom vodećeg trojca i zadovoljio se usamljenim četvrtim mjestom u ukupnom poretku. Branitelj naslova nastavio je odmicati od Hyundaijevog Danija Sordoa, koji je završio više od jedne minute dalje na petom mjestu.
Deveto mjesto u ukupnom poretku bilo je najbolje što je Ott Tänak mogao postići nakon što je kvar turbopunjača koštao vozača M-Sport Ford Pume više od 14 minuta u petak ujutro, dok je zvijezda WRC2 Kajetan Kajetanowicz završio u prvih 10.
WRC se vraća na asfalt sljedeći mjesec na Rally Hrvatska, koji se održava od 20. do 23. aprila u Zagrebu.
WRC Guanajuato Rally México - Poredak
- Ogier (Toyota Gazoo Racing WRT) - 3:16:09.4
- Neuville ( Hyundai Shell Mobis WRT) +27.5
- Evans (Toyota Gazoo Racing WRT) +27.9
- Rovanperä (Toyota Gazoo Racing WRT) +1:55.3
- Sordo (Hyundai Shell Mobis WRT) +2:58.8
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.