Uz znatnih 35,8 sekundi prednosti u finalnoj dionici, bila je to relativno jednostavna nedjelja S. Ogiera. Preostala četiri brzinska testa prošao je s krajnjom vještinom i skupio maksimalne bonus bodove na Wolf Power Stageu, završivši 27,5 sekundi ispred Thierryja Neuvillea na događaju na kojem je debitovao još prije 15 godina.
“Automobil je bio sjajan ovog vikenda i bio je to besprijekoran rally za nas i tim,” rekao je Ogier, koji sada vodi u prvenstvu vozača s tri boda prednosti ispred Neuvillea. “Budući da vozim sljedeći reli, važno je startati prvi na tamošnjoj cesti, a bilo je važno i osvojiti bodove za tim”, dodao je, govoreći o Croatia Rallyju.
Neuvilleov tvrdoglavi duh za volanom njegovog Hyundaija i20 N ostavio je obožavatelje na rubu sjedišta dok se nemilosrdno borio s Ogierovim timskim kolegom Elfynom Evansom. Nakon što je započeo dan s 5,3 sekunde zaostatka, Neuville se približio Velšaninu, koji je imao problem zbog savijene poluge ovjesa. Upornost se Belgijancu isplatila jer je prestigao svog suparnika u finalu, osvojivši drugo mjesto u ukupnom poretku za samo četiri desetinke sekunde pruživši uzbudljiv kraj četverodnevnom ‘’eventu’’.
Kalle Rovanperä borio se s tempom vodećeg trojca i zadovoljio se usamljenim četvrtim mjestom u ukupnom poretku. Branitelj naslova nastavio je odmicati od Hyundaijevog Danija Sordoa, koji je završio više od jedne minute dalje na petom mjestu.
Deveto mjesto u ukupnom poretku bilo je najbolje što je Ott Tänak mogao postići nakon što je kvar turbopunjača koštao vozača M-Sport Ford Pume više od 14 minuta u petak ujutro, dok je zvijezda WRC2 Kajetan Kajetanowicz završio u prvih 10.
WRC se vraća na asfalt sljedeći mjesec na Rally Hrvatska, koji se održava od 20. do 23. aprila u Zagrebu.
WRC Guanajuato Rally México - Poredak
- Ogier (Toyota Gazoo Racing WRT) - 3:16:09.4
- Neuville ( Hyundai Shell Mobis WRT) +27.5
- Evans (Toyota Gazoo Racing WRT) +27.9
- Rovanperä (Toyota Gazoo Racing WRT) +1:55.3
- Sordo (Hyundai Shell Mobis WRT) +2:58.8
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.