Velika vijest je premijerni hibridni sklop. WRC auti su zadržali svoj poznati 1,6-litrenih SUS motor s turbopunjačem (uveden od sezone 2011), a dodatak je električni motor od 100 kW koji se napaja regeneracijom kočione sile. Dodatni ''boost'' od 136 konja vozači imaju na raspolaganju u trajanju od tri sekunde, a ukupna snaga se povećava iznad 500 KS kombinovano što je dijelom i povratak u 80-te godine. Novost je i novorazvijeno gorivo kao mješavina biogoriva i sintetičkih komponenti, što je generalni trend u autosportu u svim šampionatima od ove godine.
Kako se aktivira dodatna snaga? Vozač nema crveni taster na kolu upravljača, već dodatnu snagu iz električnog motora kontroliše preko gasa, a timovi će moći mapirati motor shodno vrsti podloge kako bi regulisali isporuku snage. U svakom slučaju, ubrzanje novih reli auta do 100 km/h traje svega tri sekunde bez obzira na podlogu, a pogon ostaje na sva četiri točka.
Od ove sezone vozači će na raspolaganju imati samo dva motora s unutrašnjim sagorjevanjem i devet hibridnih jedinica, dok je minimalna masa auta povećana svega 10 kg. Svi automobili će biti opremljeni baterijom od 3,6 kWh, a pored regeneracije, njen kapacitet se može napuniti klasično preko punjača za samo pola sata. Vožnje između brzinaca ili unutar određenih parc fermea morat će se obavljati samo u električnom načinu rada, a domet oko 20 km.
Prvu historijsku pobjedu u hybridnoj eri slavio je devetostruki svjetski prvak u otvarajućem reliju u Monte-Carlu za upravljačem Ford Pume.
WRC kalendar 2022
- Monte-Carlo – 23.1. (Loeb)
- Švedska – 27.2.
- Hrvatska – 24.4.
- Portugal – 22.5.
- Italija/Sardinija – 5.6.
- Kenija – 26.6.
- Estonija – 17.7.
- Finska – 7.8.
- TBA – 21.8.
- Grčka – 11.9.
- Novi Zeland – 2.10.
- Španija – 23.10.
- Japan – 13.11.
Povezane novosti

Nema zime za benzince, novi BMW M3 će koristiti motor sa šest cilindara
Mnogo se nagađalo o sljedećem BMW-u M3. Znamo da će biti električni, sa 800-voltnom arhitekturom koja će isporučivati preko 700 KS. Ipak, u ponudi će i dalje ostati šestocilindarski benzinac.

Nije iznenađenje: Dacia Duster je najprodavaniji SUV u B segmentu u Evropi
Rast brenda Dacia više nije iznenađenje. Rumunski brend je izgradio imidž pouzdane i pristupačne marke, zbog čega danas ima dva modela u 10 najprodavanijih automobila u Evropi. Nakon Sandera, sad se nametnuo i Duster u popularnom B-SUV segmentu.

Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.