Velika vijest je premijerni hibridni sklop. WRC auti su zadržali svoj poznati 1,6-litrenih SUS motor s turbopunjačem (uveden od sezone 2011), a dodatak je električni motor od 100 kW koji se napaja regeneracijom kočione sile. Dodatni ''boost'' od 136 konja vozači imaju na raspolaganju u trajanju od tri sekunde, a ukupna snaga se povećava iznad 500 KS kombinovano što je dijelom i povratak u 80-te godine. Novost je i novorazvijeno gorivo kao mješavina biogoriva i sintetičkih komponenti, što je generalni trend u autosportu u svim šampionatima od ove godine.
Kako se aktivira dodatna snaga? Vozač nema crveni taster na kolu upravljača, već dodatnu snagu iz električnog motora kontroliše preko gasa, a timovi će moći mapirati motor shodno vrsti podloge kako bi regulisali isporuku snage. U svakom slučaju, ubrzanje novih reli auta do 100 km/h traje svega tri sekunde bez obzira na podlogu, a pogon ostaje na sva četiri točka.
Od ove sezone vozači će na raspolaganju imati samo dva motora s unutrašnjim sagorjevanjem i devet hibridnih jedinica, dok je minimalna masa auta povećana svega 10 kg. Svi automobili će biti opremljeni baterijom od 3,6 kWh, a pored regeneracije, njen kapacitet se može napuniti klasično preko punjača za samo pola sata. Vožnje između brzinaca ili unutar određenih parc fermea morat će se obavljati samo u električnom načinu rada, a domet oko 20 km.
Prvu historijsku pobjedu u hybridnoj eri slavio je devetostruki svjetski prvak u otvarajućem reliju u Monte-Carlu za upravljačem Ford Pume.
WRC kalendar 2022
- Monte-Carlo – 23.1. (Loeb)
- Švedska – 27.2.
- Hrvatska – 24.4.
- Portugal – 22.5.
- Italija/Sardinija – 5.6.
- Kenija – 26.6.
- Estonija – 17.7.
- Finska – 7.8.
- TBA – 21.8.
- Grčka – 11.9.
- Novi Zeland – 2.10.
- Španija – 23.10.
- Japan – 13.11.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.