Nedavne promjene uprave Volkswagena ostavile su nejasnu sliku u pogledu programa električnih vozila. Toliko razvikani projekat Trinity je pao u drugi plan, bez jasnih znakova da bi se mogao ubrzati u bliskoj budućnosti. U isto vrijeme, Volkswagen je odustao od planova za novu EV platformu i odlučio produžiti životni ciklus trenutne MEB arhitekture na koju su postavljeni aktuelni električari iz grupacije. MEB nikada nije trebala biti dugoročno rješenje, ali konkurencija je nemilosrdna i zahtjeva oprez na konkurentnom tržištu. Čak i uz planirane nadogradnje, MEB+ će biti teško održati protiv Hyundaijevog E-GMP-a i budućih iteracija, a ovo je samo jedan od konkurenata.
Da stvar bude još zbunjujuća, Volkswagen nije siguran da želi zadržati ID. brend u budućnosti. Naravno, sve zvuči pomalo robotski, iako nedvojbeno bolje od Toyotinog bZ-a, ali miješanje marke EV sa starim i proslavljenim modelima također ne izgleda kao dobra ideja, iako Volkswagen želi sačuvati svoja legendarna imena modela i u eri električnih vozila. Istovremeno, VW također planira ići samo s EV programom od 2033., s tim da će evropsko tržište u potpunosti odbaciti SUS motore od 2035. Zašto onda ne zamijeniti naziv ID.3 s imenom Golfa i ID.4 s Tiguanom?
Stvari su se mnogo zakomplikovale kada se počelo pričati da se ID.Golf neće temeljiti na ID.3 već na nadolazećem ID.2. Trenutno je ID.3 iste dužine kao Golf, a očekivalo se da će Volkswagen lansirati ID.2 kao električnu verziju Pola. Volkswagen smatra da ID.3 nudi više prostora iznutra od Golfa, zahvaljujući svojoj električnoj arhitekturi, i da može proći s nazivom ID.2, odnosno ID.Golf.
Na temelju dostupnih podataka, ID.Golf bi se po veličini smjestio između Pola i Golfa, nudeći sličan unutrašnji prostor kao Golf 8. ID.Golf bi bio prvi Volkswagenov model temeljen na obnovljenoj MEB-Plus platformi sa uključenom LFP baterijom kako bi smanjio troškove. Svoj električni kompakt VW bi navodno prodavao za manje od 22.500 eura.
Baterije ID.Golf bi trebale koristiti LFP ćelije, a jedan izvor iz Volkswagena nedavno je rekao za Autocar da će novo električno vozilo biti puno lakše od uobičajenih električnih vozila, negdje između 1600-1700 kg. Kompaktni EV bi se nudio kao verzija s jednim motorom i prednjim pogonom, što je zanimljivo s obzirom na to da ID.3 ima zadnji pogon.
Što se tiče njegove veličine, ID.Golf bi trebao biti znatno kraći od ID.3 (4,26 m), a priključak za punjenje bi trebao biti sprijeda, takođe suprotno od ID.3. Očekuje se da će ID.Golf biti lansiran 2025.
Povezane novosti
Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica u Evropi
Neobični SUV C-HR, Toyota je lansirala model prije osam godina. Danas kada je na tržištu dostupna druga generacija, prodajne brojke idu uzlaznom putanjom što je Toyoti omogućilo dostizanje jubileja od million jedinica prodatih na evropskom tržištu.
Dacia postigla novi rekord, Rumuni prodali više od pola miliona automobila
Prema najnovijem izvještaju Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Dacia je u prvih 11 mjeseci 2024. godine na evropskom tržištu prodala više od 500.000 vozila i postigla novi rekord.
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.