Polo je svoju tehniku, mimo ostalih modela iz VW grupe, donirao prvobitno T-Crossu, a sad i njegovoj neslužbenoj coupe verziji koja ima veselo ime – Taigo. On se već prodaje u Brazilu pod nazivom Nivus, ali je za evropsku klijentelu VW industrijalizirao pogone u španskoj Pamploni odakle Taigo dolazi po strogim EU standardima.
Taigo je namijenjen gradu, jer sa 4,26m dužine sličan je Golfu, ali zbog veće ukupne dužine od skoro sličnog T-Crossa, pa i zvanično broj većeg T-Roca, raspolaže sa komfornijom zadnjom klupom i kapacitetnijim prtljažnikom od 440 litara. Dakle, ovo je konkretniji model od T-Crossa, koji jednako može zadovoljiti potrebe kupaca naviknutih na gabarite jednog Golfa, a da pri tom ponudi psihološki povišenu poziciju sjedenja koja postaje must have faktor zadnjih godina.

Njegov zaštitni znak jeste zavodljiva kupeovska stražnjica, odnosno sportski stil u SUV pakovanju, koji je pionirski zarolao BMW-a X6, samo u ovom slučaju dosta nižeg cjenovnog ranga. Iako djeluju veće, i Citroen C4 i Megane Conquest su sličnog stila, oba takođe na maloj platformi i samo sa prednjim pogonom, te se može reći da su konceptom najbliži Taigou na tržištu.
Volkswagen sada ima tri jako slična modela u nižim klasama: T-Cross, Taigo i T-Roc. Kupaca Pola i Golfa na Starom kontinentu je sve manje zbog ove trojke.

Tehnološki gledano, Taigo je copy-paste većine VW modela, pa se u njegovom interijeru nalaze digitalni kokpit i infotainment zadnje generacije sa mogućnošću povezivosti sa aktuelnim operativnim sistemima pametnih telefona. Od pametnih asistenata vožnje, Taigo već od osnovnog paketa opreme Life može biti opremljen sa sistemom IQ Drive (drži auto u voznoj traci, a vozila ispred na distanci), Side Assist – kontrola mrtvog ugla, Park Assist – sistem samostalnog parkiranja, Matrix LED svjetla itd.
Na lokalnom tržištu Taigo se prodaje u standardnim paketima opreme: Life, Style i R-Line. Motori su turbobenzinski 1.0 TSI u verzijama sa 95 i 110 KS, kao i jači četverocilindarski 1.5 TSI sa 150 KS. Početna komunikacijska cijena u verziji Life TSI 110 DSG je 40.389 KM, a rok isporuke ispodprosječnih 20-tak dana.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.