Polo je svoju tehniku, mimo ostalih modela iz VW grupe, donirao prvobitno T-Crossu, a sad i njegovoj neslužbenoj coupe verziji koja ima veselo ime – Taigo. On se već prodaje u Brazilu pod nazivom Nivus, ali je za evropsku klijentelu VW industrijalizirao pogone u španskoj Pamploni odakle Taigo dolazi po strogim EU standardima.
Taigo je namijenjen gradu, jer sa 4,26m dužine sličan je Golfu, ali zbog veće ukupne dužine od skoro sličnog T-Crossa, pa i zvanično broj većeg T-Roca, raspolaže sa komfornijom zadnjom klupom i kapacitetnijim prtljažnikom od 440 litara. Dakle, ovo je konkretniji model od T-Crossa, koji jednako može zadovoljiti potrebe kupaca naviknutih na gabarite jednog Golfa, a da pri tom ponudi psihološki povišenu poziciju sjedenja koja postaje must have faktor zadnjih godina.
Njegov zaštitni znak jeste zavodljiva kupeovska stražnjica, odnosno sportski stil u SUV pakovanju, koji je pionirski zarolao BMW-a X6, samo u ovom slučaju dosta nižeg cjenovnog ranga. Iako djeluju veće, i Citroen C4 i Megane Conquest su sličnog stila, oba takođe na maloj platformi i samo sa prednjim pogonom, te se može reći da su konceptom najbliži Taigou na tržištu.
Volkswagen sada ima tri jako slična modela u nižim klasama: T-Cross, Taigo i T-Roc. Kupaca Pola i Golfa na Starom kontinentu je sve manje zbog ove trojke.
Tehnološki gledano, Taigo je copy-paste većine VW modela, pa se u njegovom interijeru nalaze digitalni kokpit i infotainment zadnje generacije sa mogućnošću povezivosti sa aktuelnim operativnim sistemima pametnih telefona. Od pametnih asistenata vožnje, Taigo već od osnovnog paketa opreme Life može biti opremljen sa sistemom IQ Drive (drži auto u voznoj traci, a vozila ispred na distanci), Side Assist – kontrola mrtvog ugla, Park Assist – sistem samostalnog parkiranja, Matrix LED svjetla itd.
Na lokalnom tržištu Taigo se prodaje u standardnim paketima opreme: Life, Style i R-Line. Motori su turbobenzinski 1.0 TSI u verzijama sa 95 i 110 KS, kao i jači četverocilindarski 1.5 TSI sa 150 KS. Početna komunikacijska cijena u verziji Life TSI 110 DSG je 40.389 KM, a rok isporuke ispodprosječnih 20-tak dana.
Povezane novosti
![Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719903589-vrijedan-jubilej-za-daciju-proizvedeno-milion-vozila-s-plinskom-instalacijom.jpg?v1719903683)
Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom
Dacia je dostigla proizvodni prag od milion vozila s motorima koji sagorijevaju benzin i plin. Vozila rumunskog proizvođača s tvorničkom plinskom instalacijom iznimno su popularna zbog ekonomičnosti.
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.