Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom
Dacia je dostigla proizvodni prag od milion vozila s motorima koji sagorijevaju benzin i plin. Vozila rumunskog proizvođača s tvorničkom plinskom instalacijom iznimno su popularna zbog ekonomičnosti.
Neosporni lider u segmentu automobila s ukapljenim naftnim plinom, poznatijim kao TNG ili LPG, na evropskom tržištu automobila je Dacia. Rumunski proizvođač je jedan od rijetkih koji, pod Eco-G oznakom, nudi dvogorivne motore.
Ovo tehničko rješenje, koje je razvio rumunski inžinjerski centar, kako bi se maksimizirala efikasnost vozila i smanjio utjecaj na okoliš, u potpunosti je integrisano u tvornici, pri čemu su svi detalji Eco-G verzija predviđeni u razvoju vozila od početnog dizajna.
Na nivou 2024. godine, Eco-G motori predstavljaju 35% prodaje marke Dacia na rumunskom tržištu. Logan je model s najvećim udjelom narudžbi za Eco-G verziju s 55 posto ukupne prođe, a slijede ga Sandero s 48% prodaje i Jogger s 44% ukupne prodaje.
Na međunarodnom nivou, glavna tržišta za Dacia Eco-G asortiman su: Italija, Francuska, Njemačka, Španija i Poljska. U režimu rada LPG, vozila serije Dacia emituju u prosjeku 10% manje CO2 od onih opremljenih ekvivalentnim benzinskim motorima. Vozila s plinom su ujedno vrlo dobar odgovor na problem smanjenja emisija. Na svakih 100 pređenih kilometara auto s tvorničkom LPG instalacijom emituje 15 grama CO2 manje od automobila na benzin.
Koja je beneficija za vlasnika vozila? Pored smanjenih emisija, smanjeni su i ukupni troškovi. Eco-G modeli imaju veći obrtni moment, ali i mnogo veću autonomiju, koja nerijetko prelazi 1.000 km u kombinaciji benzin i plin. Na pojedinim EU tržištima, na račun eko bonusa vozila s plinom imaju jednaku cijenu kao benzinci, tako da vlasnik nema troška pri nabavci vozila.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.