Automobilska industrija ne prolazi kroz svoje najbolje trenutke, a proizvođači su prisiljeni poduzeti mjere kako bi se suočili s ovim izazovima. Iako su neki preispitali svoju strategiju elektrifikacije, švedski brend Volvo, koji posluje pod vlasničkim “kišobranom” kineskog diva Geely, i dalje žele postati isključivo električni brend.
Da bi ostvario svoje ciljeve, Volvo je osmislio plan restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura. To naravno uključuje smanjenje broja zaposlenih.
Brend sa sjedištem u Göteborgu najavio je da će biti otpušteno 3.000 zaposlenih, uglavnom kancelarijskih radnika. To uključuje 1.000 konsultanata i 1.200 ostalih zaposlenih sličnog profila, od kojih je većina stacionirana u Švedskoj.
Vremena za gubljenje nema. Ove "strukturne" promjene bit će završene na jesen ove godine, izvještavaju Šveđani.
Povezane novosti

Električna flota automobila za 31. Sarajevo Film Festival
Sarajevo Film Festival i ove godine nastavlja uspješnu saradnju s kompanijom Porsche BH, kao partneri mobilnosti i predvodnici zelene tranzicije.

Nasljednik Audija TT-a je jako blizu, koncept bi mogao debitovati ove jeseni
Prema najnovijim informacijama, koncept koji najavljuje nasljednika Audija TT-a mogao bi debitovati ove jeseni, na Sajmu automobila u Minhenu. Najavu je dao sam čelnik brenda iz Ingolstadta.

U padu prodaja novih automobila u Evropi, električara je sve više, a dizelaša sve manje
Prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila, prodaja novih automobila u Evropi blago je pala u prvih šest mjeseci godine. U istom periodu, prodaja električnih automobila porasla je za skoro 25%, dok je pad dizelaša sve veći.