Automobilska industrija ne prolazi kroz svoje najbolje trenutke, a proizvođači su prisiljeni poduzeti mjere kako bi se suočili s ovim izazovima. Iako su neki preispitali svoju strategiju elektrifikacije, švedski brend Volvo, koji posluje pod vlasničkim “kišobranom” kineskog diva Geely, i dalje žele postati isključivo električni brend.
Da bi ostvario svoje ciljeve, Volvo je osmislio plan restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura. To naravno uključuje smanjenje broja zaposlenih.
Brend sa sjedištem u Göteborgu najavio je da će biti otpušteno 3.000 zaposlenih, uglavnom kancelarijskih radnika. To uključuje 1.000 konsultanata i 1.200 ostalih zaposlenih sličnog profila, od kojih je većina stacionirana u Švedskoj.
Vremena za gubljenje nema. Ove "strukturne" promjene bit će završene na jesen ove godine, izvještavaju Šveđani.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.