Automobilska industrija ne prolazi kroz svoje najbolje trenutke, a proizvođači su prisiljeni poduzeti mjere kako bi se suočili s ovim izazovima. Iako su neki preispitali svoju strategiju elektrifikacije, švedski brend Volvo, koji posluje pod vlasničkim “kišobranom” kineskog diva Geely, i dalje žele postati isključivo električni brend.
Da bi ostvario svoje ciljeve, Volvo je osmislio plan restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura. To naravno uključuje smanjenje broja zaposlenih.
Brend sa sjedištem u Göteborgu najavio je da će biti otpušteno 3.000 zaposlenih, uglavnom kancelarijskih radnika. To uključuje 1.000 konsultanata i 1.200 ostalih zaposlenih sličnog profila, od kojih je većina stacionirana u Švedskoj.
Vremena za gubljenje nema. Ove "strukturne" promjene bit će završene na jesen ove godine, izvještavaju Šveđani.
Povezane novosti
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.
Kia predstavia SUV Seltos, u BiH stiže sredinom 2026. godine
Ovo je druga generacija globalno uspješnog kompaktnog SUV-a i strateški važan globalni proizvod za korejsku marku. Do sada se Seltos nije prodavao u Evropi.
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.