Automobilska industrija ne prolazi kroz svoje najbolje trenutke, a proizvođači su prisiljeni poduzeti mjere kako bi se suočili s ovim izazovima. Iako su neki preispitali svoju strategiju elektrifikacije, švedski brend Volvo, koji posluje pod vlasničkim “kišobranom” kineskog diva Geely, i dalje žele postati isključivo električni brend.
Da bi ostvario svoje ciljeve, Volvo je osmislio plan restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura. To naravno uključuje smanjenje broja zaposlenih.
Brend sa sjedištem u Göteborgu najavio je da će biti otpušteno 3.000 zaposlenih, uglavnom kancelarijskih radnika. To uključuje 1.000 konsultanata i 1.200 ostalih zaposlenih sličnog profila, od kojih je većina stacionirana u Švedskoj.
Vremena za gubljenje nema. Ove "strukturne" promjene bit će završene na jesen ove godine, izvještavaju Šveđani.
Povezane novosti

Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.

Seat započeo proizvodnju baterija za električne automobile
Španski proizvođač automobila započeo je predserijsku proizvodnju svojih prvih baterija za električne automobile. Baterije koje proizvodi Seat bit će prisutne u budućim modelima, kao što su Cupra Raval i Volkswagen ID.2all.

PROGLAŠENI POBJEDNICI TAKMIČENJA ''NAJBOLJI MLADI VOZAČ'' ZA 2025. GODINU
Finalno takmičenje u spretnosti vožnje i poznavanja saobraćajnih pravila “Najbolji mladi vozač”, četvrto po redu, održano je u četvrtak, 22.5.2025. godine na Zetri u Sarajevu.