Automobilska industrija ne prolazi kroz svoje najbolje trenutke, a proizvođači su prisiljeni poduzeti mjere kako bi se suočili s ovim izazovima. Iako su neki preispitali svoju strategiju elektrifikacije, švedski brend Volvo, koji posluje pod vlasničkim “kišobranom” kineskog diva Geely, i dalje žele postati isključivo električni brend.
Da bi ostvario svoje ciljeve, Volvo je osmislio plan restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura. To naravno uključuje smanjenje broja zaposlenih.
Brend sa sjedištem u Göteborgu najavio je da će biti otpušteno 3.000 zaposlenih, uglavnom kancelarijskih radnika. To uključuje 1.000 konsultanata i 1.200 ostalih zaposlenih sličnog profila, od kojih je većina stacionirana u Švedskoj.
Vremena za gubljenje nema. Ove "strukturne" promjene bit će završene na jesen ove godine, izvještavaju Šveđani.
Povezane novosti

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.

Zbogom Volvo V90: Švedski karavan će uskoro biti penzionisan
Volvo V90, veliki karavan švedskog brenda, bit će trajno ukinut ovog mjeseca. Model neće imati direktnu zamjenu, jer se Šveđani okreću SUV modelu.