U skoro 100 godina postojanja švedski Volvo, koji zadnju deceniju posluje u partnerstvu sa kineskim Geelyem, nikada nije imao monovolumen u paleti modela. Ove godine Šveđani će predstaviti svoj prvi minivan u svom 96-godišnjem postojanju. Iako postoje raznorazne digitalne kreacije, za sada se pojavila samo jedna službena slika ovog modela iz ptičije perspektive, ali i ovaj vjerodostojni render.

Špekuliše se da se radi o vozilu dugom preko pet metara, koji bi mogao imati treći red sjedišta, ali u luksuznijoj 2+2+2 konfiguraciji. Istovremeno, prema prvoj slici može se vidjeti da će EM90 imati klizna bočna vrata za putnike u drugi i treći red. Nakon krize identiteta, nekima će biti drago da se monovolumeni ponovo vraćaju na automobilsku scenu, samo što će ovaj put standardi biti znatno viši.

Od tehničkih pojedinosti za sada se samo zna da će EM90 imati električni pogon. Ipak, može se pretpostaviti da će osnovu automobila činiti SEA platforma, odnosno, pogonski sklop baterija kapaciteta od 111 kW i elektromotori snage do 400 kW. Taj paket direktno dolazi od ostalih klonova iz grupacije kao što su Lotus Eletre, Polestar 5 i pogotovo monovolumen Zeekr 009 (slika iznad), koji takođe koriste tehnologiju koju razvijaju Geely i Volvo.
Službeno predstavljanje održat će se 12. novembra, a prve narudžbe za ovaj minivan bit će otvorene u Kini.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.