U skoro 100 godina postojanja švedski Volvo, koji zadnju deceniju posluje u partnerstvu sa kineskim Geelyem, nikada nije imao monovolumen u paleti modela. Ove godine Šveđani će predstaviti svoj prvi minivan u svom 96-godišnjem postojanju. Iako postoje raznorazne digitalne kreacije, za sada se pojavila samo jedna službena slika ovog modela iz ptičije perspektive, ali i ovaj vjerodostojni render.
Špekuliše se da se radi o vozilu dugom preko pet metara, koji bi mogao imati treći red sjedišta, ali u luksuznijoj 2+2+2 konfiguraciji. Istovremeno, prema prvoj slici može se vidjeti da će EM90 imati klizna bočna vrata za putnike u drugi i treći red. Nakon krize identiteta, nekima će biti drago da se monovolumeni ponovo vraćaju na automobilsku scenu, samo što će ovaj put standardi biti znatno viši.
Od tehničkih pojedinosti za sada se samo zna da će EM90 imati električni pogon. Ipak, može se pretpostaviti da će osnovu automobila činiti SEA platforma, odnosno, pogonski sklop baterija kapaciteta od 111 kW i elektromotori snage do 400 kW. Taj paket direktno dolazi od ostalih klonova iz grupacije kao što su Lotus Eletre, Polestar 5 i pogotovo monovolumen Zeekr 009 (slika iznad), koji takođe koriste tehnologiju koju razvijaju Geely i Volvo.
Službeno predstavljanje održat će se 12. novembra, a prve narudžbe za ovaj minivan bit će otvorene u Kini.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.