U skoro 100 godina postojanja švedski Volvo, koji zadnju deceniju posluje u partnerstvu sa kineskim Geelyem, nikada nije imao monovolumen u paleti modela. Ove godine Šveđani će predstaviti svoj prvi minivan u svom 96-godišnjem postojanju. Iako postoje raznorazne digitalne kreacije, za sada se pojavila samo jedna službena slika ovog modela iz ptičije perspektive, ali i ovaj vjerodostojni render.
Špekuliše se da se radi o vozilu dugom preko pet metara, koji bi mogao imati treći red sjedišta, ali u luksuznijoj 2+2+2 konfiguraciji. Istovremeno, prema prvoj slici može se vidjeti da će EM90 imati klizna bočna vrata za putnike u drugi i treći red. Nakon krize identiteta, nekima će biti drago da se monovolumeni ponovo vraćaju na automobilsku scenu, samo što će ovaj put standardi biti znatno viši.
Od tehničkih pojedinosti za sada se samo zna da će EM90 imati električni pogon. Ipak, može se pretpostaviti da će osnovu automobila činiti SEA platforma, odnosno, pogonski sklop baterija kapaciteta od 111 kW i elektromotori snage do 400 kW. Taj paket direktno dolazi od ostalih klonova iz grupacije kao što su Lotus Eletre, Polestar 5 i pogotovo monovolumen Zeekr 009 (slika iznad), koji takođe koriste tehnologiju koju razvijaju Geely i Volvo.
Službeno predstavljanje održat će se 12. novembra, a prve narudžbe za ovaj minivan bit će otvorene u Kini.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.