Sa početkom proizvodnje od 2006. u tvornici u Gentu u Belgiji, Volvo C30 nudio se samo s trovratnom karoserijom i samo s prednjim pogonom i različitim benzinskim i dizelskim motorima. Oni su bili upareni s ručnim i automatskim mjenjačima s pet ili šest stepeni prenosa. Njegova proizvodnja je zaustavljena 2013.
Temeljen na istoj platformi kao S40 iz tog doba, kao i V50 i C70, C30 je živio samo jednu generaciju. Njegov nasljednik, koji je preimenovan u V40, takođe je odbačen iz ponude prije tri godine, ostavljajući švedsku kompaniju bez modela koji bi se mogao nadmetati s modelima poput Audija A3 Sportback, Mercedes-Benz A-klase i BMW-a serije 1.
Ali šta ako se C30 vrati? Zašto C30, a ne V40? Zbog jednostavne činjenice da renderi koje je nedavno objavio online automotive.diffusion zamišljaju modernu verziju modela s troja vrata, a ne modela s pet vrata, koji je bio jedini karoserijski oblik dostupan za V40.
Budući da je odmah prepoznat kao tipični rad Volvo-a, zamišljeni C30 ima Thorova čekić LED prednja svjetla uklopljena u prepoznatljivu rešetku koja je ukrašena logotipom. Cjelokupni stil automobila prilično je oštar, a po uzoru na XC60 ima karakterističan par stražnjih svjetala koja se spuštaju od krovnog spojlera ka trećim vratima na koja se dijelom i šire sa svake strane, te sada već standardne lažne završetke auspuha s obje strane.
Bočni prozori bez okvira trebali bi biti novitet i dio preobražaja, zajedno s redizajniranim kokpitom, s naglaskom na najnovije tehnološke osobine dostupne u Volvu, da ne spominjemo niz novih pogonskih sklopova, uključujući one elektrificirane. Polestar bi očito bio zadužen za potpuno električnu varijantu, što bi ga zadržalo na konkurentskoj strani segmenta za godine koje dolaze.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.