Sa početkom proizvodnje od 2006. u tvornici u Gentu u Belgiji, Volvo C30 nudio se samo s trovratnom karoserijom i samo s prednjim pogonom i različitim benzinskim i dizelskim motorima. Oni su bili upareni s ručnim i automatskim mjenjačima s pet ili šest stepeni prenosa. Njegova proizvodnja je zaustavljena 2013.
Temeljen na istoj platformi kao S40 iz tog doba, kao i V50 i C70, C30 je živio samo jednu generaciju. Njegov nasljednik, koji je preimenovan u V40, takođe je odbačen iz ponude prije tri godine, ostavljajući švedsku kompaniju bez modela koji bi se mogao nadmetati s modelima poput Audija A3 Sportback, Mercedes-Benz A-klase i BMW-a serije 1.
Ali šta ako se C30 vrati? Zašto C30, a ne V40? Zbog jednostavne činjenice da renderi koje je nedavno objavio online automotive.diffusion zamišljaju modernu verziju modela s troja vrata, a ne modela s pet vrata, koji je bio jedini karoserijski oblik dostupan za V40.
Budući da je odmah prepoznat kao tipični rad Volvo-a, zamišljeni C30 ima Thorova čekić LED prednja svjetla uklopljena u prepoznatljivu rešetku koja je ukrašena logotipom. Cjelokupni stil automobila prilično je oštar, a po uzoru na XC60 ima karakterističan par stražnjih svjetala koja se spuštaju od krovnog spojlera ka trećim vratima na koja se dijelom i šire sa svake strane, te sada već standardne lažne završetke auspuha s obje strane.
Bočni prozori bez okvira trebali bi biti novitet i dio preobražaja, zajedno s redizajniranim kokpitom, s naglaskom na najnovije tehnološke osobine dostupne u Volvu, da ne spominjemo niz novih pogonskih sklopova, uključujući one elektrificirane. Polestar bi očito bio zadužen za potpuno električnu varijantu, što bi ga zadržalo na konkurentskoj strani segmenta za godine koje dolaze.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.