Sa početkom proizvodnje od 2006. u tvornici u Gentu u Belgiji, Volvo C30 nudio se samo s trovratnom karoserijom i samo s prednjim pogonom i različitim benzinskim i dizelskim motorima. Oni su bili upareni s ručnim i automatskim mjenjačima s pet ili šest stepeni prenosa. Njegova proizvodnja je zaustavljena 2013.
Temeljen na istoj platformi kao S40 iz tog doba, kao i V50 i C70, C30 je živio samo jednu generaciju. Njegov nasljednik, koji je preimenovan u V40, takođe je odbačen iz ponude prije tri godine, ostavljajući švedsku kompaniju bez modela koji bi se mogao nadmetati s modelima poput Audija A3 Sportback, Mercedes-Benz A-klase i BMW-a serije 1.
Ali šta ako se C30 vrati? Zašto C30, a ne V40? Zbog jednostavne činjenice da renderi koje je nedavno objavio online automotive.diffusion zamišljaju modernu verziju modela s troja vrata, a ne modela s pet vrata, koji je bio jedini karoserijski oblik dostupan za V40.
Budući da je odmah prepoznat kao tipični rad Volvo-a, zamišljeni C30 ima Thorova čekić LED prednja svjetla uklopljena u prepoznatljivu rešetku koja je ukrašena logotipom. Cjelokupni stil automobila prilično je oštar, a po uzoru na XC60 ima karakterističan par stražnjih svjetala koja se spuštaju od krovnog spojlera ka trećim vratima na koja se dijelom i šire sa svake strane, te sada već standardne lažne završetke auspuha s obje strane.
Bočni prozori bez okvira trebali bi biti novitet i dio preobražaja, zajedno s redizajniranim kokpitom, s naglaskom na najnovije tehnološke osobine dostupne u Volvu, da ne spominjemo niz novih pogonskih sklopova, uključujući one elektrificirane. Polestar bi očito bio zadužen za potpuno električnu varijantu, što bi ga zadržalo na konkurentskoj strani segmenta za godine koje dolaze.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.