U razdoblju između januara i septembra tekuće godine, Volkswagen Grupa je globalno isporučila 531.500 vozila s nultom emisijom. Ova brojka predstavlja povećanje od 45 posto u odnosu na isti period 2022. godine, kada su Nijemci (i Česi) isporučili 366.600 jedinica.
Evropa ostaje najvažnije tržište za automobile Grupe s nultom emisijom. Isporuke su na Starom kontinentu porasle za 61%, a riječ je o ukupno 341.100 isporučenih baterijskih vozila. Čak 64% automobila s nultom emisijom štetnih plinova koje proizvodi njemački div isporučeno je na evropskom tržištu. Od ostalih većih tržišta, slijedila je Kina s 22% (rast od 4%) i SAD-e s 10% tržišnog učešća, ali i zanimljivim rastom od čak 74 posto.
Od ukupno 531.500 isporučenih električnih automobila, njih 273.000 isporučio je Volkswagen. Drugo mjesto zauzeo je Audi sa 123.000 vozila, a na posljednjoj stepenici pobjedničkog postolja bila je Škoda sa odličnih 54.400 isporuka, s obzirom da trenutno prodaje samo jedno EV vozilo – Enyaq.
Volkswagen ID.4 i ID.5 bili su favoriti kupaca što potvrđuje 162.100 isporučenih jedinica u devet mjeseci ove godine. Volkswagen ID.3 odabralo je 90.500 kupaca, Audi Q4 e-tron 77.900 kupaca, a Škodu Enyaq iV 54.400 kupaca.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.