Pozicioniran kao čisti električni coupe SUV srednje veličine, XPeng G6 izgrađen je na Xpengovoj "Fuyao" arhitekturi. Jedna od njenih istaknutih karakteristika je podrška za brzo punjenje koju podržava 800-voltna tehnologija, što vozačima omogućuje ležerniji pristup, odnosno punjenje od svega 10 min za domet od 300 kilometara.
Vozilo nudi verzije s pogonom na zadnje i na sva četiri točka. Verzija s pogonom na dva točka može se pohvaliti najvećom snagom od 218 kW (292 KS) i najvećim obrtnim momentom od 440 Nm, dok verzija s pogonom na sva četiri točka razvija snagu od 358 kW (480 KS) i moment od 660 Nm.
Što se tiče dimenzija, XPeng G6 je SUV kupe srednje veličine koji jasno cilja na Tesla Model Y. Dimenzije su mu 4753/1920/1650 mm, s međuosovinskim razmakom od 2890 mm. Kad se stavi uz bok konkurentskom Tesla Modelu 3, brojke kažu da je G6 duži za 3, uži za 58 i viši za 26 mm od američkog električara. Xiaopeng G6 nudi šest metalik boja.
Prema dostupnim podacima G6 će ponuditi dvije opcije baterija: 66 kWh (litij-željezo-fosfat - LFP) i 87,5 kWh ternarnu litijumsku (NMC) bateriju. Verzija sa zadnjim pogonom i većom baterijom ima impresivan domet do 755 kilometara s jednim punjenjem, prema kineskim standardima dugotrajnog testnog ciklusa (CLTC).
Proizvodnja je započela u maju, službeni početak prodaje kreće 29. juna, a prve isporuke startaju idući mjesec. Početna cijena za model sa zadnjim pogonom i 66-kilovatnom baterijom iznosi 31.500 američkih dolara.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.