Pozicioniran kao čisti električni coupe SUV srednje veličine, XPeng G6 izgrađen je na Xpengovoj "Fuyao" arhitekturi. Jedna od njenih istaknutih karakteristika je podrška za brzo punjenje koju podržava 800-voltna tehnologija, što vozačima omogućuje ležerniji pristup, odnosno punjenje od svega 10 min za domet od 300 kilometara.
Vozilo nudi verzije s pogonom na zadnje i na sva četiri točka. Verzija s pogonom na dva točka može se pohvaliti najvećom snagom od 218 kW (292 KS) i najvećim obrtnim momentom od 440 Nm, dok verzija s pogonom na sva četiri točka razvija snagu od 358 kW (480 KS) i moment od 660 Nm.
Što se tiče dimenzija, XPeng G6 je SUV kupe srednje veličine koji jasno cilja na Tesla Model Y. Dimenzije su mu 4753/1920/1650 mm, s međuosovinskim razmakom od 2890 mm. Kad se stavi uz bok konkurentskom Tesla Modelu 3, brojke kažu da je G6 duži za 3, uži za 58 i viši za 26 mm od američkog električara. Xiaopeng G6 nudi šest metalik boja.
Prema dostupnim podacima G6 će ponuditi dvije opcije baterija: 66 kWh (litij-željezo-fosfat - LFP) i 87,5 kWh ternarnu litijumsku (NMC) bateriju. Verzija sa zadnjim pogonom i većom baterijom ima impresivan domet do 755 kilometara s jednim punjenjem, prema kineskim standardima dugotrajnog testnog ciklusa (CLTC).
Proizvodnja je započela u maju, službeni početak prodaje kreće 29. juna, a prve isporuke startaju idući mjesec. Početna cijena za model sa zadnjim pogonom i 66-kilovatnom baterijom iznosi 31.500 američkih dolara.
Povezane novosti

Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.

Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.

Protekli mjesec u BIHAMK-u: septembar, 2025. godina
Iako smo ispratili ljeto, tokom kojeg smo za dosta vas bili pravi prijatelj na cesti, jer smo vam pruženom intervencijom ili informacijom omogućili bezbjedan nastavak putovanja, dolazak septembra i početak jeseni nosi sa sobom nove izazove.