Pozicioniran kao čisti električni coupe SUV srednje veličine, XPeng G6 izgrađen je na Xpengovoj "Fuyao" arhitekturi. Jedna od njenih istaknutih karakteristika je podrška za brzo punjenje koju podržava 800-voltna tehnologija, što vozačima omogućuje ležerniji pristup, odnosno punjenje od svega 10 min za domet od 300 kilometara.
Vozilo nudi verzije s pogonom na zadnje i na sva četiri točka. Verzija s pogonom na dva točka može se pohvaliti najvećom snagom od 218 kW (292 KS) i najvećim obrtnim momentom od 440 Nm, dok verzija s pogonom na sva četiri točka razvija snagu od 358 kW (480 KS) i moment od 660 Nm.

Što se tiče dimenzija, XPeng G6 je SUV kupe srednje veličine koji jasno cilja na Tesla Model Y. Dimenzije su mu 4753/1920/1650 mm, s međuosovinskim razmakom od 2890 mm. Kad se stavi uz bok konkurentskom Tesla Modelu 3, brojke kažu da je G6 duži za 3, uži za 58 i viši za 26 mm od američkog električara. Xiaopeng G6 nudi šest metalik boja.
Prema dostupnim podacima G6 će ponuditi dvije opcije baterija: 66 kWh (litij-željezo-fosfat - LFP) i 87,5 kWh ternarnu litijumsku (NMC) bateriju. Verzija sa zadnjim pogonom i većom baterijom ima impresivan domet do 755 kilometara s jednim punjenjem, prema kineskim standardima dugotrajnog testnog ciklusa (CLTC).

Proizvodnja je započela u maju, službeni početak prodaje kreće 29. juna, a prve isporuke startaju idući mjesec. Početna cijena za model sa zadnjim pogonom i 66-kilovatnom baterijom iznosi 31.500 američkih dolara.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.