Pozicioniran kao čisti električni coupe SUV srednje veličine, XPeng G6 izgrađen je na Xpengovoj "Fuyao" arhitekturi. Jedna od njenih istaknutih karakteristika je podrška za brzo punjenje koju podržava 800-voltna tehnologija, što vozačima omogućuje ležerniji pristup, odnosno punjenje od svega 10 min za domet od 300 kilometara.
Vozilo nudi verzije s pogonom na zadnje i na sva četiri točka. Verzija s pogonom na dva točka može se pohvaliti najvećom snagom od 218 kW (292 KS) i najvećim obrtnim momentom od 440 Nm, dok verzija s pogonom na sva četiri točka razvija snagu od 358 kW (480 KS) i moment od 660 Nm.

Što se tiče dimenzija, XPeng G6 je SUV kupe srednje veličine koji jasno cilja na Tesla Model Y. Dimenzije su mu 4753/1920/1650 mm, s međuosovinskim razmakom od 2890 mm. Kad se stavi uz bok konkurentskom Tesla Modelu 3, brojke kažu da je G6 duži za 3, uži za 58 i viši za 26 mm od američkog električara. Xiaopeng G6 nudi šest metalik boja.
Prema dostupnim podacima G6 će ponuditi dvije opcije baterija: 66 kWh (litij-željezo-fosfat - LFP) i 87,5 kWh ternarnu litijumsku (NMC) bateriju. Verzija sa zadnjim pogonom i većom baterijom ima impresivan domet do 755 kilometara s jednim punjenjem, prema kineskim standardima dugotrajnog testnog ciklusa (CLTC).

Proizvodnja je započela u maju, službeni početak prodaje kreće 29. juna, a prve isporuke startaju idući mjesec. Početna cijena za model sa zadnjim pogonom i 66-kilovatnom baterijom iznosi 31.500 američkih dolara.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.