Ublažavaju se ograničenja za smanjenje emisije CO2 iz novih automobila
EU daje proizvođačima automobila više vremena za ispunjavanje ciljeva smanjenja emisije CO2. Međutim, zabrana prodaje novih automobila na benzin i dizel za 2035. godine ostaje na snazi uz jednu iznimku.
Evropska komisija, izvršno tijelo Evropske unije, dat će proizvođačima automobila više vremena za ispunjavanje svojih ciljeva smanjenja emisije CO2. To znači da će proizvođači od sada imati još dvije godine da dostignu nivo emisija postavljen ranije za 2025. godinu.
Evropski parlament glasao je za prijedlog Evropske komisije o ublažavanju novih ograničenja za smanjenje emisije CO2 iz novih automobila. Prijedlog je usvojen s 458 glasova za, 101 protiv i 14 suzdržanih.
S ovim prijedlogom, proizvođači automobila sada imaju više vremena da ispune nove ciljeve smanjenja prosječne emisije CO2. Konkretno, imat će rok do kraja 2027. godine da dostignu prosječni nivo emisija, koji iznosi 93,6 g/km CO2.
Počevši od 2030. godine, Evropska unija će zahtijevati od proizvođača da postignu još niži cilj od samo 49,5 g/km. Naravno, plan zabrane prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine ostaje na snazi.
Ali čak i ako Evropska unija želi da se od 2035. godine prodaju samo električni automobili, motori s unutrašnjim sagorijevanjem će se i dalje moći prodavati u novim vozilima, pod uslovom da ih pokreću sintetička goriva.
Povezane novosti

Instaliran novi brzi Moon Power punjač u Bijeljini
Ovaj korak predstavlja veliki iskorak za e-mobilnost u Bosni i Hercegovini, jer sada pokriva važan putni pravac prema Beogradu, Osijeku i drugim važnim gradovima u istočnom dijelu naše zemlje.

Ovo su najbolji mladi vozači Evrope za 2025. godinu!
U subotu, 11. oktobra 2025. godine, na poligonu Olimpijske dvorane Zetra u Sarajevu, održano je prestižno internacionalno takmičenje “Najbolji mladi vozač Evrope” (eng: "European Best Young Driver"), pod pokroviteljstvom FIA Region I.

Ne možete ih pobijediti, kopirajte ih: Renault prelazi na kineski kolosijek poslovanja
Renault ubrzava svoju transformaciju s Françoisom Provostom na čelu: nastoji smanjiti troškove, proizvoditi automobile "kineskom brzinom" i ojačati savez s Geelyjem, a sve to bez napuštanja svog evropskog identiteta.