Peugeot ne kasni s komercijalizacijom novog i jako zavodljivog Peugeota 308 na bh. tržištu. Treća generacija, sada već stabilne oznake 308, pored novog znaka s kojim najavljuje sve buduće Peugeot modele, bit će prva iz svoje vrste koja će atraktivni izgled i modernu tehnologiju ponuditi i u verziji hybrida.
Uz već prihvaćeni stil sa istaknutom ''lavovskom'' svjetlosnom grupom i jedinstvenim ergonomski skrojenim vozačevim okruženjem – i-Cockpit, hibridna tehnologija će biti najveća novost u zadnjih 15 godina. Naime, pored 1.2-litarskih Pure Tech benzinaca sa 110 i 130 KS, te jednog 1.5 BlueHDi dizela od 130 KS, novi 308 će u ponudi imati i dva plug-in hybrida u varijantama od 180 i 220 KS.
U skladu sa paketom tehnološke novosti i ukupnom evolucijom novi 308 starta od 40.289 KM za osnovi model. Dizeli kreću od 44.116 KM, a hybridi od 75.108 KM (bez subvencije) do registracije. Doplata za verziju sa 8-st. automatskim mjenjačem kod verzija sa SUS motorima je oko 3.400 KM.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.