Inspirisan modelom 953 koji je Porsche prilagodio modelu 959, 911 Dakar bit će u potpunosti predstavljen na sajmu automobila u Los Angelesu. Otkrivanje je planirano za 17. novembar.
U početku se očekivalo da će se zvati Safari, ali dodatak u nazivu Dakar je prirodniji zbog relija Dakar. Proizvođač automobila sa sjedištem u Stuttgartu dvaput je pobijedio na ovom prestižnom reliju: 1984. s modelom 953, zatim 1986. s modelom 959.

Na temelju generacije 992, koji je osma generacija ovog prestižnog modela još od 1964., 911 Dakar je testiran na visokim dinama i brzim pješčanim stazama u Maroku i Dubaiju. Podvrgnut temperaturama do 45 stepeni Celzijusa, 911 Dakar je također testiran u dijametralno suprotnim uslovima na ''ledenom'' poligonu Kurrokveik u Arjeplogu u Švedskoj. Porsche navodi da je automobil prošao više od 500.000 km testiranja, od čega je preko 10.000 km bilo van utabanih puteva.
"Automobil je nevjerojatno zabavan za vožnju", rekao je legendarni relijaš Walter Rohrl. “Sve radi tako precizno i smireno. Nijedan kupac Porschea neće vjerovati šta sve možete učiniti s ovim automobilom prije nego što ga sam provoza."

Veteran Romain Dumas također je bio liričan o Dakaru, što je sasvim prirodno kada ste u dosluhu s Porscheom. "Znao sam šta 911 može učiniti na cesti," rekao je, "ali bio sam potpuno zapanjen koliko se dobro snalazi ovdje na slobodi."

U biti 911-ka s većim razmakom od tla, zdepastijim gumama i dodatnom zaštitom podvozja, zasigurno će imati twin-turbo boxer, pogon na sva četiri točka i Porscheov PDK mjenjač s dvostrukim kvačilom za brzo mijenjanje brzina. Sve će biti modifikovano i prilagođeno off-road uslovima s grbavom podlogom, puno prašine i jako visokim temperaturama.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.