Ford u električnoj eri kreće sa jednim od svojih najpoznatijih i najlegendarnijih imena – Mustang! Dodatak Mach-E nema direktnu vezu ni sa jednom prethodnom generacijom Mustanga, ali će zbog očuvanja njegovog sportskog pedigrea, nositi dio tih proslavljenih gena.
Mustang E-Mach je čistokrvni električar koji nije štetan po okolinu, ali koji istovremeno vozaču i putnicima pruža pravo osvježenje i užitak u vožnji nudeći tiho i bešumno iskustvo vožnje. Pored njegove izuzetno atraktivne mješavine SUV izgleda i klasičnih Mustang sekcija, ovo kupcima donosi potpuno novo iskustvo koje ne mogu ponuditi svi elektro automobili.
U ovom modelu je najsavremenija Fordova tehnologija koja je primjenjena u jednom automobilu, a uključuje novu generaciju SYNC sistema, a ovaj komunikacijski zabavni sistem se prilagođava potrebama i navikama korisnika, te intuitivno se poboljšava. Vozač tako uz pomoć pametnog telefona može upravljati određenim funkcijama. Mustang E-Mach ujedno svim putnicima nudi dobar komfor i hi-tech okruženje.
Sloboda, snaga, performanse... Mustang E-Mach nudi sve! Četiri su paketa opreme, baterije dva kapaciteta (75,7 i 98,7 kWh), elektromotori sa četiri izlazne snage (269, 294, 351 i 487 KS), te pogon na zadnje ili sva četiri točka. Top-Gun verzija je Mach-E GT s dva elektro motora, ukupnom snagom od 487 KS i pogonom na sve točkove. Cijena ovako konfigurisanog Mustanga iznosi 181.545 KM bez subvencije, dok ulazni model starta od 127.888 KM, takođe bez državnog poticaja. Garancija na vozilo je 5 godina ili 150.000 km, odnosno 8 godina na bateriju.
Uvoznik naglašava da je ovo potpuno novi iskorak ka elektromobilnosti, a sam Mustang E-Mach klasični ''bilder'' imidža. Za sve zainteresovane kupce Ford je u Sarajevu registrovao jedno demo vozilo koje je dostupno za test i doživljaj kakav standardni automobili ne mogu ponuditi.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.