Ford u električnoj eri kreće sa jednim od svojih najpoznatijih i najlegendarnijih imena – Mustang! Dodatak Mach-E nema direktnu vezu ni sa jednom prethodnom generacijom Mustanga, ali će zbog očuvanja njegovog sportskog pedigrea, nositi dio tih proslavljenih gena.

Mustang E-Mach je čistokrvni električar koji nije štetan po okolinu, ali koji istovremeno vozaču i putnicima pruža pravo osvježenje i užitak u vožnji nudeći tiho i bešumno iskustvo vožnje. Pored njegove izuzetno atraktivne mješavine SUV izgleda i klasičnih Mustang sekcija, ovo kupcima donosi potpuno novo iskustvo koje ne mogu ponuditi svi elektro automobili.
U ovom modelu je najsavremenija Fordova tehnologija koja je primjenjena u jednom automobilu, a uključuje novu generaciju SYNC sistema, a ovaj komunikacijski zabavni sistem se prilagođava potrebama i navikama korisnika, te intuitivno se poboljšava. Vozač tako uz pomoć pametnog telefona može upravljati određenim funkcijama. Mustang E-Mach ujedno svim putnicima nudi dobar komfor i hi-tech okruženje.
Sloboda, snaga, performanse... Mustang E-Mach nudi sve! Četiri su paketa opreme, baterije dva kapaciteta (75,7 i 98,7 kWh), elektromotori sa četiri izlazne snage (269, 294, 351 i 487 KS), te pogon na zadnje ili sva četiri točka. Top-Gun verzija je Mach-E GT s dva elektro motora, ukupnom snagom od 487 KS i pogonom na sve točkove. Cijena ovako konfigurisanog Mustanga iznosi 181.545 KM bez subvencije, dok ulazni model starta od 127.888 KM, takođe bez državnog poticaja. Garancija na vozilo je 5 godina ili 150.000 km, odnosno 8 godina na bateriju.
Uvoznik naglašava da je ovo potpuno novi iskorak ka elektromobilnosti, a sam Mustang E-Mach klasični ''bilder'' imidža. Za sve zainteresovane kupce Ford je u Sarajevu registrovao jedno demo vozilo koje je dostupno za test i doživljaj kakav standardni automobili ne mogu ponuditi.
Povezane novosti
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.
Renault 5 proizveden u 100.000 jedinica za samo 15 mjeseci
Proizvodnja električnog Renaulta 5 započela je u oktobru 2024. godine, a dostupan je za prodaju od ove godine. Sada je 100.000-ti električni Renault 5 proizveden u fabrici Ampere ElectriCity u Douaiju u Francuskoj.
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.