Toyota želi predstaviti performansni SUV koji bi razvio odjel Gazoo Racing
Toyotina divizija za performanse Gazoo Racinga želi u bliskoj budućnosti lansirati performansni SUV. Takav model bi upotpunio paletu performansnih modela u viziji japanskog brenda, budući da odjel nikada nije ponudio GR SUV.
Iako Toyota prodaje blago poboljšane GR Sport verzije LandCruisera 300, ova terenska ikona bi bila ipak doživjela pravi sportski tretman nakon što bi prošla kroz ruke stručnjaka Gazoo Racing odjela.
Toyota Gazoo Racing, odjel za performanse japanskog brenda, namjerava proširiti svoju ponudu nadolazećim performansnim SUV-om. Svrha ovakvog modela je da upotpuni paletu sportskih modela japanskog brenda, ali i da porodičnim kupcima pruži mogućnost da posjeduju takav model, kaže Tomoya Takahashi, predsjednik odjeljenja za performanse.
"S moje tačke gledišta u budućnosti će nam trebati GR SUV", rekao je Takahashi za australijsku publikaciju Car Expert. "Neki kupci koriste SUV samo zato što imaju porodice ili im je potreban prostor, ali za proširenje GR brenda potreban nam je SUV sa sportskim performansama", dodao je.
Trenutno postoji nekoliko Toyota SUV-ova i crossovera koji su opremljeni GR paketima, kao što su: Land Cruiser, Yaris Cross i C-HR. Ovi paketi uglavnom donose samo vizuelne promjene bez značajnog mijenjanja performansi modela. Asortiman Toyotinih SUV-ova trenutno je veoma bogat i uključuje, pored navedenih, i sljedeće modele: RAV4, Corolla Cross, bZ4X i druge modele koji se prodaju isključivo van Evrope.
Za sada, Toyota nije precizirala koji će od navedenih SUV-ova u bliskoj budućnosti dobiti performansnu verziju, ali novi Land Cruiser bi bio pun pogodak.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.