Toyota unaprijedila revolucionarnu limuzinu Mirai, koja sad ima domet od 650 kilometara
Toyotin revolucionarni model Mirai, prvi svjetski produkcijski sedan s vodikovim gorivim ćelijama, dobio je niz tehnoloških unaprjeđenja za modelsku 2024. godinu. Akcent je na trećem tanku i većoj autonomiji.
Toyota je pripremila niz noviteta za Mirai. Najvažniji su novi multimedijalni sistem i nekoliko sigurnosnih sistema u standardnom paketu. Istovremeno, ugradnjom trećeg rezervoara vodika domet je povećan za 30 posto i sada iznosi respektabilnih 650 km. Rezervoari su raspoređeni u obliku slova T, pri čemu je najduži postavljen uzdužno u sredinu. Ukupno je u njih moguće smjestiti 5.6 kg vodonika, u poređenju s 4.6 kg u dva rezervoara na prethodnom modelu.
Mirai je, zahvaljujući većim prevjesima, stigao na gotovo pet metara dužine (4.975 mm), a povećana je i širina vozila, i to za pozamašnih 75 mm. Visokonaponska baterija i elektromotor su smješteni iznad zadnje osovine. Baterija je litijum-jonska s kapacitetom od 4.0 Ah, dok je snaga elektromotora 134 kW.
Dio standardne opreme sada je sistem za prevenciju sudara, adaptivni tempomat, sistem prepoznavanja saobraćajne trake, te detalji poput prepoznavanja vozila u mrtvom uglu ili kamera s krugom od 360 stepeni.
Slično je i u enterijeru koji sada prihvata Toyotin sofisticirani multimedijski paket Smart Connect+, kome se pristupa preko 12.3-inčnog ekrana osjetljivog na dodir novog izgleda.
Ostale novine koje donosi Toyota Mirai su daljinsko parkiranje putem pametnog telefona i digitalni ključ, koji će biti dostupan od druge polovine ove godine. Pomoć pri skretanju u nuždi također sada, pored pješaka, biciklista i parkiranih vozila, prepoznaje i motocikliste.
Nova ažurirana Toyota Mirai već je dostupna u nekoliko evropskih zemalja.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.