Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.
Toyotina prodaja elektrifikovanih automobila, a uglavnom su to modeli s provjerenim hibrdnim sklopovima, nastavlja rasti iz godine u godinu. Od lansiranja prve generacije Priusa 1997. godine, prvog masovno proizvedenog hibridnog automobila, do kraja 2024. godine, Toyota je uspjela prodati preko 30 miliona elektrificiranih automobila širom svijeta.
Od toga je u Evropi prodato preko šest miliona takvih vozila. Tačnije, između 1997. i 2024. većina elektrifikovanih vozila prodatih na Starom kontinentu bila je s jednostavnim hibridnim motorima (HEV). Ustvari, do sada je prodato 5,88 miliona takvih automobila. Slijede modeli s plug-in sistemima (PHEV), koji su do sada prodati u 1,65 miliona primjeraka.
Ne treba zanemariti da su Japanci u Evropi do sada isporučili i 93.259 čisto električnih vozila, kao i 3.897 vozila pokretanih na vodik. Toyota je takođe počela da nudi blage hibridne modele u svom asortimanu i oni tek treba da postignu puni potencijal tržišta, gdje sve manje ima mjesta za obične benzince zbog strogih propisa o CO2 od ove godine.
Kao šlag na tortu dolazi kumulativna prodaja Toyota Grupe. Naime, prošle godine, Grupa, koja uključuje i brend Lexus, prodala je 1,21 miliona novih automobila u Evropi, postavljajući novi prodajni rekord.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.