Nostalgija za sportskim automobilima iz 90-ih prilično je izražena u posljednje vrijeme, posebno u Japanu. Toyota je oživjela modernu Supru, Honda je obnovila patent za naziv Prelude i vratila model Integra na tržište pod markom Acura u SAD-a. Sada se ponovno pojavljuju informacije da Toyota želi oživjeti kultne modele Celica i mini dvosjed MR2.
Japanski proizvođač ovaj mali dvosjed je proizvodio između 1984. i 2007. godine u tri generacije, koje su spajale dvije jako bitne čisto hedonističke karakteristike – motor u sredini i konfiguraciju sa dva sjedišta. Izvještaj japanskog časopisa Best Car, pozivajući se na "pouzdan izvor", kaže da je oživljavanje ovog kultnog dvosjeda sasvim izvjesno u Toyotinim planovima što će se svidjeti ljubiteljima ovog modela širom svijeta.
Reinkarnacija kupea MR2 uključuje i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem. Konkretno, koristit će se redni trocilindarš G16E-GTS koji u modelu GR Corolla uz pomoć turbopunjača razvija 300 konjskih snaga, i to bez asistencije elektromotora, odnosno bez hibridnog sistema. Ovaj vatreni trocilindraš trebao bi pokretati samo točkove na zadnjoj osovini novog MR2, za razliku od Corolle i Yarisa, gdje pogoni sva četiri točka. Fanovi očekuju ručni mjenjač za prenos snage, mada je to još uvijek neizvjesno.
Što se tiče dizajna, moderni MR2 mogao bi biti inspirisan konceptom GR Sports koji je Toyota otkrila prije dvije godine. U to se vrijeme nagađalo da je ovaj koncept nagovještaj električnog sportskog automobila, ali proizvođač automobila nikada nije pokazao njegov stražnji dio, gdje bi cijevi izduvnog sistema lakše pomogle u detekciji instalacije pogonskog agregata.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.