Nostalgija za sportskim automobilima iz 90-ih prilično je izražena u posljednje vrijeme, posebno u Japanu. Toyota je oživjela modernu Supru, Honda je obnovila patent za naziv Prelude i vratila model Integra na tržište pod markom Acura u SAD-a. Sada se ponovno pojavljuju informacije da Toyota želi oživjeti kultne modele Celica i mini dvosjed MR2.
Japanski proizvođač ovaj mali dvosjed je proizvodio između 1984. i 2007. godine u tri generacije, koje su spajale dvije jako bitne čisto hedonističke karakteristike – motor u sredini i konfiguraciju sa dva sjedišta. Izvještaj japanskog časopisa Best Car, pozivajući se na "pouzdan izvor", kaže da je oživljavanje ovog kultnog dvosjeda sasvim izvjesno u Toyotinim planovima što će se svidjeti ljubiteljima ovog modela širom svijeta.
Reinkarnacija kupea MR2 uključuje i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem. Konkretno, koristit će se redni trocilindarš G16E-GTS koji u modelu GR Corolla uz pomoć turbopunjača razvija 300 konjskih snaga, i to bez asistencije elektromotora, odnosno bez hibridnog sistema. Ovaj vatreni trocilindraš trebao bi pokretati samo točkove na zadnjoj osovini novog MR2, za razliku od Corolle i Yarisa, gdje pogoni sva četiri točka. Fanovi očekuju ručni mjenjač za prenos snage, mada je to još uvijek neizvjesno.
Što se tiče dizajna, moderni MR2 mogao bi biti inspirisan konceptom GR Sports koji je Toyota otkrila prije dvije godine. U to se vrijeme nagađalo da je ovaj koncept nagovještaj električnog sportskog automobila, ali proizvođač automobila nikada nije pokazao njegov stražnji dio, gdje bi cijevi izduvnog sistema lakše pomogle u detekciji instalacije pogonskog agregata.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.