Nostalgija za sportskim automobilima iz 90-ih prilično je izražena u posljednje vrijeme, posebno u Japanu. Toyota je oživjela modernu Supru, Honda je obnovila patent za naziv Prelude i vratila model Integra na tržište pod markom Acura u SAD-a. Sada se ponovno pojavljuju informacije da Toyota želi oživjeti kultne modele Celica i mini dvosjed MR2.
Japanski proizvođač ovaj mali dvosjed je proizvodio između 1984. i 2007. godine u tri generacije, koje su spajale dvije jako bitne čisto hedonističke karakteristike – motor u sredini i konfiguraciju sa dva sjedišta. Izvještaj japanskog časopisa Best Car, pozivajući se na "pouzdan izvor", kaže da je oživljavanje ovog kultnog dvosjeda sasvim izvjesno u Toyotinim planovima što će se svidjeti ljubiteljima ovog modela širom svijeta.
Reinkarnacija kupea MR2 uključuje i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem. Konkretno, koristit će se redni trocilindarš G16E-GTS koji u modelu GR Corolla uz pomoć turbopunjača razvija 300 konjskih snaga, i to bez asistencije elektromotora, odnosno bez hibridnog sistema. Ovaj vatreni trocilindraš trebao bi pokretati samo točkove na zadnjoj osovini novog MR2, za razliku od Corolle i Yarisa, gdje pogoni sva četiri točka. Fanovi očekuju ručni mjenjač za prenos snage, mada je to još uvijek neizvjesno.
Što se tiče dizajna, moderni MR2 mogao bi biti inspirisan konceptom GR Sports koji je Toyota otkrila prije dvije godine. U to se vrijeme nagađalo da je ovaj koncept nagovještaj električnog sportskog automobila, ali proizvođač automobila nikada nije pokazao njegov stražnji dio, gdje bi cijevi izduvnog sistema lakše pomogle u detekciji instalacije pogonskog agregata.
Povezane novosti
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.
BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele
BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.
Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.