Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica u Evropi
Neobični SUV C-HR, Toyota je lansirala model prije osam godina. Danas kada je na tržištu dostupna druga generacija, prodajne brojke idu uzlaznom putanjom što je Toyoti omogućilo dostizanje jubileja od million jedinica prodatih na evropskom tržištu.
Toyota C-HR je jedan od najprodavanijih modela na evropskom tržištu. Kupci su prihvatili njegov neobični dizajn od samog početka. Stoga je ovaj model, koji se pojavio 2016. godine, vrlo brzo postao jedan od najprodavanijih automobila japanskog proizvođača.
Druga generacija predstavljena je krajem 2023. godine i dovela do značajnog povećanja evropskog interesa za SUV C segmenta. Istovremeno, pored standradnog hibrida, nova generacija u ponudi ima i plug-in hybridnu verziju. Ovaj motor omogućava električni domet od 100 kilometara u gradu i 66 kilometara u mješovitom režimu vožnje.
Na našem tržištu u ponudi motora, postoji verzija koja dolazi sa 1,8-litarskim sklopom, koji generiše snagu od 140 konjskih snaga. Postoji i varijanta opremljena 2,0-litarskim motorom, koji razvija 197 konjskih snaga i obrtni moment od 190 Nm.
Početna cijena za C-HR na bh. tržištu je 58.500 KM, a Toyota standardno svoje kupce nagrađuje s rekordnom 10-godišnjom garancijom.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.