Toyota od 2016. godine prodala milion C-HR jedinica u Evropi
Neobični SUV C-HR, Toyota je lansirala model prije osam godina. Danas kada je na tržištu dostupna druga generacija, prodajne brojke idu uzlaznom putanjom što je Toyoti omogućilo dostizanje jubileja od million jedinica prodatih na evropskom tržištu.
Toyota C-HR je jedan od najprodavanijih modela na evropskom tržištu. Kupci su prihvatili njegov neobični dizajn od samog početka. Stoga je ovaj model, koji se pojavio 2016. godine, vrlo brzo postao jedan od najprodavanijih automobila japanskog proizvođača.
Druga generacija predstavljena je krajem 2023. godine i dovela do značajnog povećanja evropskog interesa za SUV C segmenta. Istovremeno, pored standradnog hibrida, nova generacija u ponudi ima i plug-in hybridnu verziju. Ovaj motor omogućava električni domet od 100 kilometara u gradu i 66 kilometara u mješovitom režimu vožnje.
Na našem tržištu u ponudi motora, postoji verzija koja dolazi sa 1,8-litarskim sklopom, koji generiše snagu od 140 konjskih snaga. Postoji i varijanta opremljena 2,0-litarskim motorom, koji razvija 197 konjskih snaga i obrtni moment od 190 Nm.
Početna cijena za C-HR na bh. tržištu je 58.500 KM, a Toyota standardno svoje kupce nagrađuje s rekordnom 10-godišnjom garancijom.
Povezane novosti
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.