Najveći svjetski proizvođač automobila ponovo je srušio prodajni rekord, povećavši prodaju za 7,2% na godišnjem nivou. Samo u Evropi Toyota je zabilježila povećanje od 9,1%, a riječ je o 1,13 miliona prodatih vozila. Ovom rezultatu je pridnijela jača potražnja u svim regijama i poboljšanje situacije s nedostatkom poluprovodnika.
Prodaja hibridnih vozila je prošle godine iznosila 3,4 miliona što je 31,4 posto više na godišnjem nivou. Tokom 2023. godine Toyota je takođe prodala ukupno 104.018 potpuno električnih vozila, uz najavu da se prodaja ove vrste vozila želi povećati na 1,5 miliona jedinica godišnje do 2026. godine.
Posljednji rekord Toyote u prodaji postignut je 2019. godine, kada je prodato 10,7 miliona vozila.
Povezane novosti
![Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721889064-novi-bentley-flying-spur-ce-biti-najmocnija-limuzina-u-istoriji-brenda.jpg?v1721889093)
Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda
Bentley je otkrio niz novih detalja o sljedećoj generaciji modela Flying Spur. Novajliju će pogoniti isti pogonski sklop, preuzet od novog kupea Continental GT Speed, što znači da će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda.
![Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721803890-kineski-hongqi-zeli-lansirati-12-novih-modela-u-evropi.jpg?v1721803959)
Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi
Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.
![Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721716877-lancia-zapocela-testiranje-novog-ypsilona-rally4-hf.jpg?v1721720476)
Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF
Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.