Analitičari Brand Financea, vodeće svjetske nezavisne konsultantske kuća za vrednovanje brendova i strategije, sastavili su listu najvrijednijih kompanija na svijetu. Ova lista uključuje i proizvođače automobila.
Dakle, prema njihovim procjenama, Toyota je najvrijedniji automobilski brend na svijetu, čija vrijednost iznosi 64,7 milijardi dolara, što je povećanje od 23 posto u odnosu na prošlu godinu. Na ukupnoj ljestvici svih svjetskih brendova, koju predvodi očekivano Apple, Toyota je na 18. Mjestu, dok je Mercedes na 23. poziciji.
Vraćajući se na vrh proizvođača automobila, Mercedes-Benz je na drugom mjestu, procijenjen na 53 milijarde dolara (-11%). Hyundai Group je na trećem mjestu. Teslina vrijednost je opala u posljednje dvije godine. Dok je 2023. vrijedila 66,2 milijarde dolara, iznos američke kompanije je pao na 58,3 milijarde dolara u 2024., a sada na 43 milijarde dolara. Dovoljno za ipak odlično četvrto mjesto, iako je američka marka bila čak drugoplasirana.
Na ostatku liste od petog do 10. mjesta našli su se: BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford i Audi. Najbolji kineski brend očekivano je BYD, na 12. poziciji. Između je Ferrari kao jedanaesti.
Povezane novosti
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.