Analitičari Brand Financea, vodeće svjetske nezavisne konsultantske kuća za vrednovanje brendova i strategije, sastavili su listu najvrijednijih kompanija na svijetu. Ova lista uključuje i proizvođače automobila.
Dakle, prema njihovim procjenama, Toyota je najvrijedniji automobilski brend na svijetu, čija vrijednost iznosi 64,7 milijardi dolara, što je povećanje od 23 posto u odnosu na prošlu godinu. Na ukupnoj ljestvici svih svjetskih brendova, koju predvodi očekivano Apple, Toyota je na 18. Mjestu, dok je Mercedes na 23. poziciji.
Vraćajući se na vrh proizvođača automobila, Mercedes-Benz je na drugom mjestu, procijenjen na 53 milijarde dolara (-11%). Hyundai Group je na trećem mjestu. Teslina vrijednost je opala u posljednje dvije godine. Dok je 2023. vrijedila 66,2 milijarde dolara, iznos američke kompanije je pao na 58,3 milijarde dolara u 2024., a sada na 43 milijarde dolara. Dovoljno za ipak odlično četvrto mjesto, iako je američka marka bila čak drugoplasirana.
Na ostatku liste od petog do 10. mjesta našli su se: BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford i Audi. Najbolji kineski brend očekivano je BYD, na 12. poziciji. Između je Ferrari kao jedanaesti.
Povezane novosti

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.