Analitičari Brand Financea, vodeće svjetske nezavisne konsultantske kuća za vrednovanje brendova i strategije, sastavili su listu najvrijednijih kompanija na svijetu. Ova lista uključuje i proizvođače automobila.
Dakle, prema njihovim procjenama, Toyota je najvrijedniji automobilski brend na svijetu, čija vrijednost iznosi 64,7 milijardi dolara, što je povećanje od 23 posto u odnosu na prošlu godinu. Na ukupnoj ljestvici svih svjetskih brendova, koju predvodi očekivano Apple, Toyota je na 18. Mjestu, dok je Mercedes na 23. poziciji.
Vraćajući se na vrh proizvođača automobila, Mercedes-Benz je na drugom mjestu, procijenjen na 53 milijarde dolara (-11%). Hyundai Group je na trećem mjestu. Teslina vrijednost je opala u posljednje dvije godine. Dok je 2023. vrijedila 66,2 milijarde dolara, iznos američke kompanije je pao na 58,3 milijarde dolara u 2024., a sada na 43 milijarde dolara. Dovoljno za ipak odlično četvrto mjesto, iako je američka marka bila čak drugoplasirana.
Na ostatku liste od petog do 10. mjesta našli su se: BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford i Audi. Najbolji kineski brend očekivano je BYD, na 12. poziciji. Između je Ferrari kao jedanaesti.
Povezane novosti
Naša 2024. godina
Na kraju svake godine sumiramo rezultate urađenog u toj godini, bilo da se radi na poslovnom ili privatnom planu. Obećamo sebi da će nam naredna biti još bolja, da ćemo ispuniti zacrtane ciljeve, biti bolji prema sebi i drugima.
Prodaja elektrifikovanih automobila porasla za 25% globalno
Prema novom izvještaju istraživačke platforme Rho Motion, prodaja električnih i hibridnih automobila porasla je za 25% širom svijeta u 2024. godini. Prodato je više od 17 miliona takvih automobila.
Nekadašnji SsangYong se vraća na bh. tržište pod markom KGM
Mađarska grupacija AutoWallis, dodatno učvršćuje svoju poziciju lidera na regionalnom tržištu automobila nakon što je postigla ekskluzivni sporazum o distribuciji KGM vozila za Bosnu i Hercegovinu.