Vijesti

Toyota je najvrijednija automobilska marka na svijetu

Analitičari Brand Finance-a zaključili su da je Toyota najvrjedniji automobilski brend za 2025. godinu. U samom vrhu proizvođača automobila, Japance slijede Mercedes-Benz i Hyundai grupa.

Autor: BIHAMK

Analitičari Brand Financea, vodeće svjetske nezavisne konsultantske kuća za vrednovanje brendova i strategije, sastavili su listu najvrijednijih kompanija na svijetu. Ova lista uključuje i proizvođače automobila.

Dakle, prema njihovim procjenama, Toyota je najvrijedniji automobilski brend na svijetu, čija vrijednost iznosi 64,7 milijardi dolara, što je povećanje od 23 posto u odnosu na prošlu godinu. Na ukupnoj ljestvici svih svjetskih brendova, koju predvodi očekivano Apple, Toyota je na 18. Mjestu, dok je Mercedes na 23. poziciji.

Vraćajući se na vrh proizvođača automobila, Mercedes-Benz je na drugom mjestu, procijenjen na 53 milijarde dolara (-11%). Hyundai Group je na trećem mjestu. Teslina vrijednost je opala u posljednje dvije godine. Dok je 2023. vrijedila 66,2 milijarde dolara, iznos američke kompanije je pao na 58,3 milijarde dolara u 2024., a sada na 43 milijarde dolara. Dovoljno za ipak odlično četvrto mjesto, iako je američka marka bila čak drugoplasirana.

Na ostatku liste od petog do 10. mjesta našli su se: BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford i Audi. Najbolji kineski brend očekivano je BYD, na 12. poziciji. Između je Ferrari kao jedanaesti.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Naša 2024. godina

Naša 2024. godina

Na kraju svake godine sumiramo rezultate urađenog u toj godini, bilo da se radi na poslovnom ili privatnom planu. Obećamo sebi da će nam naredna biti još bolja, da ćemo ispuniti zacrtane ciljeve, biti bolji prema sebi i drugima.

Možda bi vas zanimalo