Analitičari Brand Financea, vodeće svjetske nezavisne konsultantske kuća za vrednovanje brendova i strategije, sastavili su listu najvrijednijih kompanija na svijetu. Ova lista uključuje i proizvođače automobila.
Dakle, prema njihovim procjenama, Toyota je najvrijedniji automobilski brend na svijetu, čija vrijednost iznosi 64,7 milijardi dolara, što je povećanje od 23 posto u odnosu na prošlu godinu. Na ukupnoj ljestvici svih svjetskih brendova, koju predvodi očekivano Apple, Toyota je na 18. Mjestu, dok je Mercedes na 23. poziciji.
Vraćajući se na vrh proizvođača automobila, Mercedes-Benz je na drugom mjestu, procijenjen na 53 milijarde dolara (-11%). Hyundai Group je na trećem mjestu. Teslina vrijednost je opala u posljednje dvije godine. Dok je 2023. vrijedila 66,2 milijarde dolara, iznos američke kompanije je pao na 58,3 milijarde dolara u 2024., a sada na 43 milijarde dolara. Dovoljno za ipak odlično četvrto mjesto, iako je američka marka bila čak drugoplasirana.
Na ostatku liste od petog do 10. mjesta našli su se: BMW, Porsche, Volkswagen, Honda, Ford i Audi. Najbolji kineski brend očekivano je BYD, na 12. poziciji. Između je Ferrari kao jedanaesti.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.