Toyota Aygo X redizajn: Gradski šarmer je postao najmanji hibridni model brenda
Najmanji model japanskog brenda na evropskom tržištu je optički osvježen, ali je veća novost hibridni motor ispod prednjeg poklopca. Uz novi izgled i novi pogonski sklop, Aygo X se sada nudi i s novom linijom opreme GR Sport.
Japanski proizvođač baca sve karte na hibridizaciju, tako da je njihov najmanji model u ponudi na evropskom tržištu - Aygo X, sada zvanično hibrid. Mali crossover prvi put dobija hibridni motor, kao i novu liniju opreme GR Sport.
Novi hibridni motor, preuzet je iz modela Yaris i Yaris Cross, a zamjenjuje stari 1,0-litarski trocilindarski benzinski agregat. Tako pogonski sklop novog Aygo X Hybrida razvija 116 konjskih snaga. S ovim motorom, novi model postaje mnogo brži i aglilniji, jer ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi.
Pored novog pogonskog sklopa, Aygo X Hybrid također je osvježen, s novim farovima i novom maskom, kao i novim 17- i 18-inčnim felgama. Unutrašnjost također dobija revidirani izgled, s novom 7-inčnom digitalnom instrument tablom i indukcijskim punjenjem telefona.
Po prvi put, Toyota Aygo X je dostupan u GR Sport paketu opreme. U poređenju s redovnim paketima opreme, GR Sport paket opreme donosi ekskluzivnu žutu boju koja je u kontrastu s crnom haubom. Prednja rešetka i felge takođe imaju novi dizajn po kojem će se ovaj model razlikovati u odnosu na prethodnika. Unutra su vidljivi crni i sivi detalji, kao i GR logotipi.
Uz vizuelne novitete, GR Sport paket opreme donosi i drugačije kalibriran ovjes za dinamičnije ponašanje na cesti. Servo upravljač također ima oštriji odziv.
Toyota još nije objavila cijene novog Aygo X Hybrida.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.