Slavni mini gradski trio: Toyota Aygo, Citroen C1 i Peugeot 107/108 više ne postoji. Stavljen je ključ u bravu nakon 17-godišnjeg maratona, jer čak ni ovako mali automobili više nisu mogli zadovoljiti zelene EU propise i pri tome biti rentabilni. PSA (Peugeot Société Anonyme)je ugasila svoj dvojac, dok je Toyota napravila pravu malu senzaciju i produžila život svom miniju prilagodivši ga trendu crossovera.
Novi Aygo ima sufiks X, a to znači da je njegov karakter poprimio novu ulogu – on je sad crossover u A segmentu. Šta slično postoji na tržištu? Suzuki Ignis, recimo. U opisu Aygovog karaktera vidimo izduženi stari Aygo za 23 cm, pa novajlija sada mjeri 3,70 m u dužinu, zatim vidimo podignutu karoseriju, velike i uske točkove od 17 i 18 cola, te SUV dekorativne umetke koji potvrđuju temeljnu promjenu DNK.
Živahnost sa naslijeđenim 1,0-litrenim, koji je jedini izbor, je neupitna za maleni autić s prednjim pogonom i masom ispod jedne tone. Trocilindraš sa dvostrukom bregastom osovinom i varijabilnim razvodom usisnih ventila VVTi do 100 km/h ubrzava ispod 15 sekundi i pojuri do skoro 160 km/h, a da pri tome zadržava temeljnu odliku malog benzinca – ekonomičnu potrošnju u rasponu od 4,1 do 5,7 litara na svakih 100 km. Uz ručni, opcija je automatski CVT mjenjač.
Aygo X na našem tržištu stiže u pet paketa opreme: X-Play, X-Trend, X-Style, X-Clusive i Limited. Toyota sad već tradicionalno već od osnovnog paketa ne prepušta ništa slučaju, te u bazni model pakuje napredni paket aktivne sigurnosti - Toyota Safety Sense. Dio serijske opreme su i klasične stavke opreme poput klima uređaja, 7'' touch ekrana, kamere za vožnju unazad, itd.
Cijene po cjenovniku startaju od 28.350 KM za model Aygo X 1.0 VVTi X-Play sa ručnim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM, za automatski multidrive mjenjač – 2.350 KM, za platneni električni krov – 1.760 KM, za alu felge 17'' u paketu sa maglenkama i većom 8-inčnom multimedijom – 1.180 KM itd.
Vrlo važno, i ovaj model Toyote stiže sa, sada sa ažuriranom, produženom garancijom od 10 godina ili 185.000 km.
Povezane novosti
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.
![Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719302142-porsche-bh-nastavlja-s-edukacijom-mladih-kadrova.jpg?v1719302443)
Porsche BH nastavlja s edukacijom mladih kadrova
Sredinom mjeseca su učenici Srednje stručne škole "Džemal Bijedić" iz Goražda posjetili kompanije Porsche BH i Porsche Inter Auto, što im je omogućilo da se detaljnije upoznaju s najnovijim tehnologijama i praksama u automobilskoj industriji.