Slavni mini gradski trio: Toyota Aygo, Citroen C1 i Peugeot 107/108 više ne postoji. Stavljen je ključ u bravu nakon 17-godišnjeg maratona, jer čak ni ovako mali automobili više nisu mogli zadovoljiti zelene EU propise i pri tome biti rentabilni. PSA (Peugeot Société Anonyme)je ugasila svoj dvojac, dok je Toyota napravila pravu malu senzaciju i produžila život svom miniju prilagodivši ga trendu crossovera.
Novi Aygo ima sufiks X, a to znači da je njegov karakter poprimio novu ulogu – on je sad crossover u A segmentu. Šta slično postoji na tržištu? Suzuki Ignis, recimo. U opisu Aygovog karaktera vidimo izduženi stari Aygo za 23 cm, pa novajlija sada mjeri 3,70 m u dužinu, zatim vidimo podignutu karoseriju, velike i uske točkove od 17 i 18 cola, te SUV dekorativne umetke koji potvrđuju temeljnu promjenu DNK.
Živahnost sa naslijeđenim 1,0-litrenim, koji je jedini izbor, je neupitna za maleni autić s prednjim pogonom i masom ispod jedne tone. Trocilindraš sa dvostrukom bregastom osovinom i varijabilnim razvodom usisnih ventila VVTi do 100 km/h ubrzava ispod 15 sekundi i pojuri do skoro 160 km/h, a da pri tome zadržava temeljnu odliku malog benzinca – ekonomičnu potrošnju u rasponu od 4,1 do 5,7 litara na svakih 100 km. Uz ručni, opcija je automatski CVT mjenjač.
Aygo X na našem tržištu stiže u pet paketa opreme: X-Play, X-Trend, X-Style, X-Clusive i Limited. Toyota sad već tradicionalno već od osnovnog paketa ne prepušta ništa slučaju, te u bazni model pakuje napredni paket aktivne sigurnosti - Toyota Safety Sense. Dio serijske opreme su i klasične stavke opreme poput klima uređaja, 7'' touch ekrana, kamere za vožnju unazad, itd.
Cijene po cjenovniku startaju od 28.350 KM za model Aygo X 1.0 VVTi X-Play sa ručnim mjenjačem. Doplata za metalik boju je 1.000 KM, za automatski multidrive mjenjač – 2.350 KM, za platneni električni krov – 1.760 KM, za alu felge 17'' u paketu sa maglenkama i većom 8-inčnom multimedijom – 1.180 KM itd.
Vrlo važno, i ovaj model Toyote stiže sa, sada sa ažuriranom, produženom garancijom od 10 godina ili 185.000 km.
Povezane novosti
![Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721889064-novi-bentley-flying-spur-ce-biti-najmocnija-limuzina-u-istoriji-brenda.jpg?v1721889093)
Novi Bentley Flying Spur će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda
Bentley je otkrio niz novih detalja o sljedećoj generaciji modela Flying Spur. Novajliju će pogoniti isti pogonski sklop, preuzet od novog kupea Continental GT Speed, što znači da će biti najmoćnija limuzina u istoriji brenda.
![Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721803890-kineski-hongqi-zeli-lansirati-12-novih-modela-u-evropi.jpg?v1721803959)
Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi
Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.
![Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1721716877-lancia-zapocela-testiranje-novog-ypsilona-rally4-hf.jpg?v1721720476)
Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF
Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.