Paul je Britanac koji je 2016. godine odlučio pokrenuti taksi firmu s ekološkim automobilima. U floti njegove male kompanije nalaze se i dva Tesla Modela S koji zaslužuju da se pojave u medijima širom svijeta.
Razlog je jednostavan. Jedan od primjeraka do sada je prešao gotovo 700.000 kilometara i još uvijek ima originalnu bateriju. Nadalje, do sada je korišten samo kao taksi, a puni se svaki dan po nekoliko puta samo na Teslinim Supercharger stanicama.
Kada je Britanac Paul kupio automobil, Tesla je u sklopu promo kampanje ponudio besplatno punjenje tokom cijelog životnog vijeka automobila. To je Paulu omogućilo uštedu između 8.200 i 11.800 eura na svakom Tesla Modelu S koji posjeduje.
Takođe, Paul tvrdi da je baterija izgubila oko 23 posto kapaciteta, odnosno da automobil trenutno ima smanjenu autonomiju od oko 105 kilometara.
Očekivano nakon sedam godina eksploatacije, automobil pokazuje znakove umora. Prednja maska prekrivena je krhotinama kamenja i Paul priznaje da je nekoliko puta farbana. Ubrzo nakon kupovine automobila imao je i incident sa sistemom autopilota koji ga je odveo u hrpu čunjeva, uzrokujući štetu od nekoliko hiljada funti koju je trebalo popraviti.
Međutim, osim farbanja karoserije, on je izbjegao obavljanje bilo kakvih odgovarajućih servisa na automobilu, što znači da su sve originalne tekućine još uvijek u automobilu. Paul kaže da je sve što je napravio bilo preventivno održavanje.
Povezane novosti
Kineski Geely otvorio najveći centar na svijetu za testiranje vozila
Geely Auto Group je predstavio Geely Safety Centre, sada najveći i najnapredniji centar za testiranje automobilske sigurnosti na svijetu. Centar za sigurnost, smješten u istočnoj Kini (Ningbo), prostire se na 45.000 kvadratnih metara.
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.