Paul je Britanac koji je 2016. godine odlučio pokrenuti taksi firmu s ekološkim automobilima. U floti njegove male kompanije nalaze se i dva Tesla Modela S koji zaslužuju da se pojave u medijima širom svijeta.
Razlog je jednostavan. Jedan od primjeraka do sada je prešao gotovo 700.000 kilometara i još uvijek ima originalnu bateriju. Nadalje, do sada je korišten samo kao taksi, a puni se svaki dan po nekoliko puta samo na Teslinim Supercharger stanicama.
Kada je Britanac Paul kupio automobil, Tesla je u sklopu promo kampanje ponudio besplatno punjenje tokom cijelog životnog vijeka automobila. To je Paulu omogućilo uštedu između 8.200 i 11.800 eura na svakom Tesla Modelu S koji posjeduje.
Takođe, Paul tvrdi da je baterija izgubila oko 23 posto kapaciteta, odnosno da automobil trenutno ima smanjenu autonomiju od oko 105 kilometara.
Očekivano nakon sedam godina eksploatacije, automobil pokazuje znakove umora. Prednja maska prekrivena je krhotinama kamenja i Paul priznaje da je nekoliko puta farbana. Ubrzo nakon kupovine automobila imao je i incident sa sistemom autopilota koji ga je odveo u hrpu čunjeva, uzrokujući štetu od nekoliko hiljada funti koju je trebalo popraviti.
Međutim, osim farbanja karoserije, on je izbjegao obavljanje bilo kakvih odgovarajućih servisa na automobilu, što znači da su sve originalne tekućine još uvijek u automobilu. Paul kaže da je sve što je napravio bilo preventivno održavanje.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.