Vijesti

Tehnološki podmlađen Citroën C5 Aircross Hybrid 136 Ë-DCS6

Potpuno novi pogonski sklop Hybrid 136 krije inovativnu hibridnu tehnologiju koja spaja benzinski motor PureTech sa 136 KS nove generacije, novi elektrifikovani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom i elektromotor snage 21 kW.

Autor: BIHAMK

Uvođenjem nove tehnologije Hybrid 48V u model C5 Aircross, Citroën je napravio još jedan korak ka pojednostavljenju pristupa električnoj mobilnosti. Hybrid 136 dopunit će elektrifikovanu ponudu modela C5 Aircross u okviru koje je trenutno dostupan već plug-in hibrid 225. Novi pogonski sklop ubrzat će Citroënovu strategiju elektrifikacije gdje je trenutno dostupno već 10 modela, od hibridnih, ''priključnih'' hibridnih pa sve do 100% električnih izvedbi.

Tehnologija Hybrid 48V omogućuje optimalno trajanje vožnje bez emisija s kombinovanim ili 100% električnim pogonom. To pruža više udobnosti, nižu potrošnju goriva i manje emisije CO2. Laka i kompaktna hibridna tehnologija obuhvata novu generaciju trocilindarskog benzinskog motora 1.2 PureTech, koji je razvijen posebno za hibridni pogon (40% novih dijelova) i koji razvija 136 KS pri 5500 o/min i 230 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min. Turbopunjač s promjenjivom geometrijom i zupčasti remen doprinose njegovim performansama i izdržljivosti. Motor odgovara zahtjevima emisijskog standarda Euro 6.4 i djeluje po Millerovom ciklusu, što mu osigurava poboljšano toplotno iskorištenje i manje emisije CO2.

Sinhroni električni motor s trajnim magnetima može da razvije najveću snagu 21 kW (28 KS) i čak 55 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući njemu, C5 Aircross može djelovati u 100% električnom načinu. Tokom usporavanja djeluje i kao generator punjenja baterije, a ujedno smanjuje trošenje kočnica. Starter s napajanjem od 48 volti omogućuje brzo i odzivno pokretanje motora s unutrašnjim izgaranjem.

Novi elektrifikovani mjenjač ë-DCS6 sa šest brzina i dvostrukim kvačilom bez prekida momenta dizajniran je posebno za ovu hibridnu tehnologiju. Mijenjanje brzina je kraće, vožnja udobnija, a u mjenjaču su ugrađeni električni motor, inverter i računar, pa je zato ispod poklopca motora dostupno više prostora.

Li-ionska baterija od 48 volti s raspoloživim kapacitetom od 432 Wh ugrađena je ispod prednjeg lijevog sjedišta, što ne utječe na zapreminu prtljažnika ili prostor za putnike. Osim toga, dio električne energije koju proizvede električni motor od 48 volti pomoću pretvarača napona pretvara se u 12-voltni napon za napajanje opreme vozila, tako da postoje dvije odvojene električne mreže.

Oba motora, električni i s unutrašnjim sagorijevanjem, djeluju zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Prilikom naglog ubrzavanja električni motor oslobađa dodatnih 9 kW (približno 12 KS), čime osigurava dinamična ubrzanja. S baterijom koja se automatski napuni dok vozilo usporava, ovaj novi pogonski sklop omogućava još udobniju svakodnevnu upotrebu i svidjet će se svima koji žele voziti na struju ne brinući o punjenju.

S ovim novim hibridnim pogonskim sklopom Citroën nudi novu elektrifikovanu alternativu koja pruža izuzetnu udobnost u električnoj vožnji, osigurava uštedu goriva i smanjuje emisije CO2. Tehnologija Hybrid 48V optimizira efikasnost i potrošnju goriva u poređenju sa običnim benzinskim motorom PureTech 130 EAT8 omogućujući uštedu goriva u prosjeku za 1 l/100 km (ili 15%). 

BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo