Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste pa je ovaj model stekao sad već kultni status na automobilskom tržištu. Čemu duguje takav uspjeh? Izrazito atraktivnoj cijeni, dakako, ali i savremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitetu i duh vremena, zajedno s pametnim rješenjima u čijem je uvođenju često bio predvodnik.
Mogućnost odabira novog automobila po razumnoj cijeni, koji vas može pratiti kamo god da se uputite, čak i ako krenete u pogrešnom smjeru; uživanje u gradskoj ili vangradskoj vožnji, uz jednog saputnika ili cijelu porodicu, ili pak kao solo igrač: Dacia Sandero ispunjava sve potrebe i želje. To je više od običnog automobila, sada već legendarni igrač na tržištu i prvi izbor privatnih kupaca u Evropi svake godine od 2017. Kako je ovaj model koji se pojavio 2008. uspio kroz tri generacije privući sve te kupce vrlo različitih profila (2,6 miliona prodanih automobila), a da ni u jednom trenutku nije doveo u pitanje svoje temeljne vrijednosti?
Svake minute jedan Sandero
Nakon uspjeha Logana 2004., Dacia je 2008. odlučila na tržište staviti još jedan revolucionarni model: Sandero, robusan i okretan gradski automobil za sve. Godinu dana kasnije, verzija Stepway bila je spremna za izlazak van ceste, najavljujući prve korake marke na tržištu automobila za vangradsku vožnju. Izdašnim dimenzijama, visokim razmakom od tla, praktičnim dizajnom i uvijek pristupačnom cijenom osvojio je srca ''pametnih'' kupaca, a njegove nove sigurnosne karakteristike naišle su na posebno odobravanje kupaca. Sve to čini Sandero najprodavanijim automobilom u segmentu privatnih kupaca u Evropi još od 2017.
Priča o uspjehu nastavila se i 2021. trećom generacijom modela Sandero, čija je privlačnost dodatno povećana odvažnijim i savremenijim dizajnom u kombinaciji s pametnom i inovativnom opremom – ukratko, sada je još više kul, ali i dalje izrazito pristupačan.
Verzija Stepway nadmašila je sva očekivanja. Svestran, praktičniji od tradicionalnog gradskog automobila kad poželite otići na izlet van grada, no ipak manje glomazan od SUV-a, privukao je pažnju svih kategorija kupaca. Stepway danas čini 66 % prodaje modela Sandero u Evropi. Pet najvećih tržišta ovog modela u Evropi jesu Francuska, Njemačka, Italija, Španija i Velika Britanija, a 42% prodanih automobila pokreću dvogorivni benzinsko-plinski motori koji su prihvatljivi za okoliš. Otkrit ćemo i jednu proizvodnu tajnu: Dacia Sandero proizvodi se u tri tvornice, na četiri proizvodne linije. Svake minute s proizvodne trake siđe jedno vozilo.
Predvodnik u pametnim rješenjima
No ovaj uspjeh nije slučajan. Kad inžinjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova u Daciji odluče osmisliti novi model bez promjene DNK-a koji je marku učinio toliko uspješnom, oni temeljito istraže sve mogućnosti. Sva rješenja stavljaju se pod mikroskop ne bi li se pronašlo ono koje najbolje ispunjava očekivanja kupaca, odnosno ono koje omogućava najviši nivo praktičnosti uz najpristupačniju cijenu. Sandero nudi niz rješenja koji optimizuju troškove dizajna (design-to-cost) kao niz i pametnih rješenja koja su pridonijela ugledu modela i njegovu tržišnom uspjehu. Riječ je o modularnim krovnim nosačima (u nekoliko sekundi uzdužne nosače pretvorite u poprečne i obrnuto), sistemu media control (koristi se pametni telefon umjesto ekran multimedije), 40mm većem prostoru za koljena, univerzalnom dizajnu sa 16-inčnim točkovima ili tekstilnoj traci koja se proteže cijelom dužinom armaturne ploče za ljepši osjećaj pod prstima itd.
Privlačan širokom krugu kupaca
Najambiciozniji izazov za Daciju je zadržati kupce, slušati ih, uvesti inovacije i nastaviti osvajati tržište bez promjene DNK-a automobila? To je izazov s kojim su se Dacijini inžinjeri, dizajneri i voditelji proizvodnih timova uspješno suočili, o čemu svjedoči činjenica da su kupci Sandera vrlo različiti, ali imaju barem nešto zajedničko: ponosni su što su vlasnici Dacije! S druge strane, 64 posto kupaca odlučilo se za Sandero zbog njegove cijene, u Francuskoj je 20% kupaca Sandera mlađe od 44 godine, u Španiji je Sandero prvi novi automobil za gotovo desetinu kupaca, u Evropi 44% ljudi koji su kupili Sandero opisuju ga kao elegantan automobil, a ruralnim područjima živi 39% njegovih kupaca.
Brojke govore same za sebe.
Povezane novosti
Četvrta generacija Citroena C3 zvanično na bh. tržištu
Prepoznatljiv po svom modernom dizajnu, osmišljen je za sve vozače koji cijene pouzdanost, udobnost i inovativna rješenja, novi C3 je pravo osvježenje na bh. tržištu. Najveće osvježenje je cijena ispod 30.000 KM za osnovni model.
BYD proizveo 10 miliona elektrifikovanih automobila u 20 godina
Kineski gigant BYD zvanično je objavio da je dostigao impresivnu brojku od 10 miliona proizvedenih elektrifikovanih automobila. Ova prekretnica stiže gotovo 30 godina nakon osnivanja kompanije i skoro 20 godina nakon debija njihovog prvog modela.
Volkswagen i Rivian započinju partnerstvo vrijedno 5,8 milijardi dolara
Njemački gigant VW i američki proizvođač električnih vozila Rivian službeno su započeli zajedničko partnerstvo, uz povećanje Volksvagenovih ulaganja. Očekuje se da će prvi automobili proizvedeni u sklopu ovog partnerstva biti lansirani 2027. godine.