Stiže prva Opel Corsa s hibridnim pogonom
Opel će uskoro ponuditi novu (redizajniranu) Corsu prvi put s tehnologijom hibridnog pogona. Osnova su novorazvijeni trocilindarski motori sa Millerovim ciklusom rada od 100 i 136 KS, kojima asistira elektromotor od 28 KS i malena baterija od 432 Wh.
Motori su su posebno razvijeni za hibridnu primjenu, a povezani su s novim elektifikovanim mjenjačem sa šest stepeni prenosa i dvostrukim kvačilom, te električnim motorom snage 21 kW/28 KS. Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i garantuje efikasnu i zabavnu vožnju, pa je idealna za novu Opel Corsu. U usporedbi sa ''običnom'' Corsom 1.2 s automatskim mjenjačem s osam brzina (prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u: 5,5 – 5,4 l/100 km), nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V (prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u: 4,7 – 4,6 l/100 km) može uštediti skoro litar goriva na 100 pređenih kilometara.
Električni motor također omogućava potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra pri niskom obrtnom momentu (npr. manevrisanje po parkingu ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom saobraćaju) i pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tokom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator i puni bateriju. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sistem regenerativnog kočenja.
Hibridni pogon od 48 V zaokružuje bogati asortiman pogonskih sklopova nove Opel Corse koji obuhvata potpuno električne, hibridne i iznimno efikasne motore s unutrašnjim sagorijevanjem, što je čini nenadmašnim u segmentu malih automobila. Tehnologija hibridnog pogona također unaprijeđuje Opelovu elektrifikacijsku ofanzivu kojom brend s munjom planira nuditi barem jedan električni model s baterijom u svakom segmentu svojih automobila do kraja 2024. godine. Svaki novi Opelov model bit će potpuno električni od 2025. godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.