Stiže prva Opel Corsa s hibridnim pogonom
Opel će uskoro ponuditi novu (redizajniranu) Corsu prvi put s tehnologijom hibridnog pogona. Osnova su novorazvijeni trocilindarski motori sa Millerovim ciklusom rada od 100 i 136 KS, kojima asistira elektromotor od 28 KS i malena baterija od 432 Wh.
Motori su su posebno razvijeni za hibridnu primjenu, a povezani su s novim elektifikovanim mjenjačem sa šest stepeni prenosa i dvostrukim kvačilom, te električnim motorom snage 21 kW/28 KS. Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i garantuje efikasnu i zabavnu vožnju, pa je idealna za novu Opel Corsu. U usporedbi sa ''običnom'' Corsom 1.2 s automatskim mjenjačem s osam brzina (prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u: 5,5 – 5,4 l/100 km), nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V (prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u: 4,7 – 4,6 l/100 km) može uštediti skoro litar goriva na 100 pređenih kilometara.
Električni motor također omogućava potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra pri niskom obrtnom momentu (npr. manevrisanje po parkingu ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom saobraćaju) i pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tokom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator i puni bateriju. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sistem regenerativnog kočenja.
Hibridni pogon od 48 V zaokružuje bogati asortiman pogonskih sklopova nove Opel Corse koji obuhvata potpuno električne, hibridne i iznimno efikasne motore s unutrašnjim sagorijevanjem, što je čini nenadmašnim u segmentu malih automobila. Tehnologija hibridnog pogona također unaprijeđuje Opelovu elektrifikacijsku ofanzivu kojom brend s munjom planira nuditi barem jedan električni model s baterijom u svakom segmentu svojih automobila do kraja 2024. godine. Svaki novi Opelov model bit će potpuno električni od 2025. godine.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.