Nakon nedavno uvedene treće generacije kompaktnog Peugeota 308, na red je došla njegova karavanska izvedba, koja iznova definiše poimanje porodičnog vozila. Peugeotov aktuelni dizajn dominantno osvaja kupce širom Evrope. Svi modeli sa agresivnim očnjacima, sportskom siluetom i minimalističkim digitalnim rješenjima imaju prolaz kod većine posmatrača, pa čak i kada je u pitanju porodični karavan poput novog 308 SW.
Duži je od hatchbacka za 27 cm (6 cm više od prošlog 308 SW), međuosovinski razmak mu je produžen za skoro 6 cm, a u prtljažnik prima 608 litara (1634 litara s oborenim naslonima zadnje klupe). I kao takav, 308 SW nije ništa izgubio od atraktivnog izvornog dizajna koji krasi hatchback. Ovo je zasigurno jedan od najljepših (op.a. kompaktnih) karavana na tržištu. To će cijeniti nova generacija kupaca kojima treba ovakav – dinamični karoserijski oblik, a iz Peugeota ističu da novi 308 SW može biti primamljiv i potpuno novom sloju kupaca, upravo zbog dizajna.
Jednako kao standradni model i 308 SW će ponudu zasnivati na identičnim paketima opreme (Active Pack, Allure, Allure Pack, GT i GT Pack) i pogonskim sklopovima (benzin: 110 i 130 KS, dizel: 130 KS, PHEV: 180 i 225 KS). Karavanski 308 je skuplji za 1.500 KM od jednako opremljenog i motorizovanog hatchbacka. Startna cijena s popustom benzinca od 110 KS kreće od 39.714 KM, bazno opremljenog dizela od 41.739 KM, te ulaznog hibrida od 65.080 KM. Zanimljivo, metalik plava Avatar boja (kao na prvoj slici) je besplatna, dok su ostalih šest nijansi na listi doplate!
Uvoznik planira isporučiti tek 15-ak vozila do kraja godine zbog specifičnosti tržišta. Međutim, menadžment Peugeota smatra da ovakav 308 SW može lakše doprijeti do krajnjeg kupca ili čak kompanija nego prethodnih godina. Vozilo ima fantastičan i kompaktan dizajn i nije tek produžena limuzina gdje se bildaju litri u prtljažniku, a drugo, u vremenu kada svi ciljaju na SUV vozila otvaraju se vrata i brži rok isporuke za manje tražena vozila.
Kupcima hybrida, Peugeot poklanja 7,4 kW wallbox punjač vrijednosti 2.000 KM, dok full električna verzija stiže naredne godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.