Prije više od decenije, bavarski proizvođač automobila pokrenuo je serijsku proizvodnju električnih automobila, a prvi na proizvodnoj traci bio je model i3. Sastavljao se oko 10 godina u fabrici u Leipzigu, računajući i prvi plug-in hibridni model marke, unikatni i8. Vozila s nultom emisijom integrisana su u proizvodnju u svim fabrikama BMW Grupe širom svijeta tačno 12 godina. Nijemci naglašavaju da će do 2024. godine elektrificirana mobilnost činiti više od 25% obima proizvodnje, pri čemu će oko tri četvrtine ovih vozila biti električni.
Također, sva tri brenda Grupe: BMW, Mini i Rolls-Royce, već su isporučili milion i po električnih automobila. Sve fabrike u Njemačkoj trenutno proizvode modele s nultom emisijom. Počevši od sljedeće godine, to će se dogoditi i u fabrici u Spartanburgu u SAD. Od 2027. godine, automobili s nultom emisijom će također ulaziti u montažnu traku u tvornici u Meksiku. Međutim, BMW sada objavljuje da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu u svojoj tvornici u Münchenu. Ovdje je upravo sastavljen 3-milioniti elektrificirani automobil. Slavljenički automobil je 330e Touring, opremljen plug-in hibridnim pogonskim sklopom, u boji Portimao Blue, a namijenjen je tržištu Velike Britanije.
Bavarci ističu da se u tvornicama BMW Grupe automobili s elektrificiranim pogonskim sklopovima i motorima s unutrašnjim sagorijevanjem proizvode zajedno na istoj proizvodnoj liniji.
Povezane novosti
Nova Mazda6e osvojila maksimalnih pet zvjezdica na testu sigurnosti
Japanska limuzina ostvarila je najbolje rezultate u procjeni sigurnosti odraslih i djece, zatim izvrsne performanse AEB sistema u zaštiti biciklista i motociklista, te je pozitivno ocijenjena u pogledu sistema kontrole putnika.
Plug-in hibridi opet u nevolji, električni automobili preuzimaju primat
Dani plug-in hibrida (PHEV) su praktično odbrojani. Proizvođači napuštaju ovu tehnologiju čak i prije nego što to zatraži Evropska unija, a proces je već u punom jeku.
Neočekivani povratak petovratnog Smarta
Nestali Smart ForFour vratit će se na tržište kako bi konkurisao, između ostalih, novom Renault Twingu. Nazvan Smart #4, pozicionirat će se u rastućoj Smart paleti kao "stariji brat" budućeg Smart #2, nasljednika također nestalog ForTwo modela.