Nova Octavia izgleda vrlo svježe, kao da su dizajneri skicirali promjene uz najlakše dodire. U stvari, promjene dizajna sprijeda i pozadi su duboke i vrlo sofisticirane. To uključuje novi izgled prednjih svjetala, koji sada fizički i grafički bliže rešetki hladnjaka. Prednja maska je takođe pretrpila mini izmjene, a u pitanju je instalacija uspravnih letvica, a cijeli prednji kraj izgleda uglađenije. Neki elementi ažurirane Octavije inspirisani su luksuznim novim Superbom, ali Octavia je ostala mrvicu sportskija. Jedna od filozofija Škodinih dizajnera je da što je model manji, njegov dizajn može biti dinamičniji, pogotovo jer Octavia dolazi i u RS varijanti.
Naglasak je na prednjim svjetlima u novom dizajnu, koja sada takođe dolaze sa opciono poboljšanom LED Matrix tehnologijom, sa 36 segmenata umesto 24 i novim karakteristikama koje omogućavaju da se svjetla za maglu izvuku iz branika. U ovoj verziji, prednja svjetla također imaju moderni Crystallinium svjetlosni element.
Unaprijeđena tehnologija i reciklaža
U enterijeru, putnici mogu da uživaju u recikliranim materijalima i opcionom 13-inčnom informativno-zabavnom ekranu. Ekran od 10 inča je sada standard, a redizajnirana Octavia takođe dolazi sa dvozonskom automatskom kontrolom klime kao standardom, snažnijim punjenjem povezanih uređaja preko USB-C i poboljšanim Kessy sistemom zaključavanja bez ključa.
Kada dođe na tržište, nova Octavia će biti dostupna u četiri paketa opreme: Essence, Selection, Sportline i RS. Pored toga, kupci mogu odabrati interijer u jednoj od devet Design Selection dezena. Postoji i izbor ergonomskih sjedišta sa AGR certifikatom i funkcijom masaže.
Nova Octavia je opremljena novim funkcijama pomoći i sigurnosti. Novi Intelligent Park Assist i Remote Park Assist će olakšati parkiranje, na primjer, dok je sigurnost, posebno na dugim putovanjima, poboljšana novim sistemom za procjenu umora vozača. Ovaj sistem više ne radi samo s podacima o kretanju volana – on prati informacije iz više izvora i može razlikovati kratkotrajnu nepažnju od stvarnog umora. ChatGPT chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji bit će standardno integrisan u glasovnog asistenta Laura, uvodeći niz novih mogućnosti koje daleko prevazilaze prethodne glasovne komande.
Unaprijeđeni motori
Ažurirana Octavia ispod prednjeg poklopca nudi izbor od četiri benzinska i dva dizel motora. Ulazna verzija je 1.5 TSI motor sa 115 KS, koji je uparen sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim DSG automatskim mjenjačem. Postoji i verzija ovog pogonskog agregata od 150 KS.
Dvolitarski motori su namijenjeni za verziju sa pogonom na sve točkove, a bit će dostupan 2.0 TSI motor sa 204 KS i automatskim mjenjačem, dok vrhunski RS sa DSG mjenjačem isporučuje 265 KS. Dva prepoznatljiva TDI dizela ostaju u ponudi. Osnovna verzija od 115 KS ostaje uz uparena 6-stepeni ručni, a verzija od 150 KS ponovo dolazi uz 7-stepeni DSG mjenjač.
Povezane novosti
Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.