Vijesti

Škoda ulaže 5,6 milijardi eura u elektrifikaciju

U narednih pet godina Škoda će investirati 5,6 milijardi eura u elektrifikaciju i dodatnih 700 miliona eura u digitalizaciju. Od 2030. vozila u češkim i indijskim fabrikama Škode proizvodit će se s nultom emisijom.

Autor: BIHAMK

Do 2026. godine, češki proizvođač automobila će lansirati tri potpuno nova električna modela, a slijedi ih još u bližoj budućnosti. Udio isključivo električnih automobila u prodaji marke povećat će se na više od 70 posto u Evropi do 2030. Ubrzana tranzicija na elektromobilnost i digitalizaciju predstavljena je kroz novi logo i vizuelni stil brenda. Ovo su saopštili predstavnici kompanije tokom predstavljanja studije novog električnog koncepta Vision 7S.

"Kroz studiju Vision 7S nudimo konkretan pogled na potpuno novi model Škoda, koji će proširiti naš portfolio proizvoda i našu bazu kupaca. Time značajno ubrzavamo našu električnu ofanzivu", rekao je Klaus Zellmer, predsjednik uprave.

U roku od pet godina Škoda će lansirati električni automobil u kategoriji malih automobila (umjesto Fabije), kao i kompaktni električni SUV i porodični automobil sa sedam sjedišta (Kodiaq). Studija Vision 7S nudi konkretnu ideju električnog SUV-a sa sedam sjedišta. Automobil baziran na modularnoj platformi za električne automobile (MEB) Volkswagen grupe ima bateriju kapaciteta 89 kWh, koja omogućava autonomiju veću od 600 km i maksimalni kapacitet punjenja do 200 kW. Ostali električni automobili će uslijediti do 2030. godine.

U narednim godinama proizvođač automobila će nastaviti da modernizuje svoje modele sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. U drugoj polovini naredne godine predstaviće novu generaciju modela Superba i Kodiaqa. Modernizovana Octavia stiže 2024.

Za eru elektromobilnosti i digitalizacije, Škoda je kreirala novi stil dizajna, koji će postepeno uvoditi od sljedeće godine. Karakteriziraju ga jasne, minimalističke linije koje naglašavaju jednostavnost i kvalitetu novih modela. Karakterističan element je novi prednji dio automobila sa takozvanom Tech-Deck maskom, koja je znatno ravnija i šira od prethodne maske hladnjaka. Rebra su zamijenjena tamnim staklom koje prekriva senzore automobila. Dio novog stila su reciklirani materijali koji se koriste u enterijeru.

Škoda će koristiti dvije različite nijanse zelene kao korporativne boje: smaragdnu i električno zelenu, koje simboliziraju ekologiju, održivost i elektromobilnost. U marketinškoj komunikaciji kompanija želi značajno više naglaska staviti na obični natpis Škoda nego na plastični logo. Novi korporativni identitet od 2024. će se početi pojavljivati  na novopredstavljenim modelima. Novi dizajn se takođe ogleda u informacionim sistemima u vozilu i drugim elementima Škoda automobila. Dio modernizacije će uključiti i izmjene dizajna objekata dilera Škode.

U prvoj polovini ove godine Škoda Auto je isporučila 360.600 automobila kupcima širom svijeta, što je smanjenje od 30 posto u odnosu na prethodnu godinu. Smanjenje je uglavnom uzrokovano višim troškovima proizvodnje i nepovoljnim kretanjima deviznog kursa. Rusko-ukrajinski sukob takođe utiče na rezultate. Prodaja od januara do juna ostala je gotovo nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo