Nova verzija Enyaqa donosi izmijenjene dimenzije, s dodatnih devet milimetara u dužinu i nekoliko milimetara na visinu, uz značajno poboljšan aerodinamički otpor. Prednji dio sada krasi aktuelnmi "Modern Solid" dizajnerski jezik, koji smo vidjeli na novom Elroqu, a koji uključuje osvijetljenu masku i skrivene senzore za asistenciju u vožnji. Glavna LED svjetla smještena su niže, dok se uz doplatu nudi Full Matrix LED tehnologija. Stražnja LED svjetla s C potpisom dolaze s animiranim funkcijama.
Kabina Enyaqa sada ima multifunkcionalni volan bez klasične oznake brenda, a umjesto toga nosi ime marke. Digitalna instrument tabla od 5 inča i 13-inčni ekran osjetljiv na dodir čine tehnološki centar unutrašnjosti. Kupci mogu birati između različitih interijera, poput "Lodge" s recikliranim materijalima ili "Suite Eco" s presvlakama izrađenim od listova masline.
Škoda također nudi četiri razine dodatne opreme: "Clever", "Plus", "Advanced" i "Maxx", s opcijama poput panoramskog krova, grijanja zadnjih sjedišta ili zimskog paketa.
Enyaq dolazi u tri različite verzije s električnim motorima, ali sa zadržanim specifikacijama iz prethodnih modela. Osnovna verzija nudi 204 KS i bateriju od 59 kWh neto kapaciteta, dok snažnija varijanta s 286 KS ima bateriju od 77 kWh. Oba modela mogu se puniti snagom do 175 kW, što omogućava brzo punjenje od 10% do 80% za samo 24–28 minuta.
Šasija je dodatno optimizovana, posebno u verzijama s adaptivnim amortizerima, dok je zadnji kočni sistem s dobošima zadržan.
Prodaja ažuriranog Škoda Enyaqa očekuje se krajem proljeća, dok će cijene biti objavljene uskoro. Osvježeni dizajn, moderna oprema i impresivne performanse postavljaju ovaj model kao ozbiljnog rivala u svijetu električnih SUV-ova.
Povezane novosti
Od "kineskih hitova" do preuzimanja vodeće uloge u autoindustriji
S novom pojavom kineskih automobila, etablirani brendovi su podsmjehom komentarisali da će te biti novi "kineski hitovi" za tržišta u razvoju. Međutim, danas evropske marke gutaju gnedle, jer Kinezi sve lakše i češće nalaze put do kupaca.
Koje automobile su kupovali Evropljani: Volkswagen na prvom mjestu
Prema najnovijim podacima koje je dalo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), Evropljani su registrovali preko 1,3 miliona Volkswagen jedinica u prvih 11 mjeseci godine. Toyota je druga, a Škoda odlična treća.
Rekordna prodaja marke MG u Evropi uz povećanje od 30 posto
Britanski brend MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, zabilježio je rekordnu prodaju u 2025. godini, prodavši više od 300.000 jedinica u Evropi. U poređenju s istim periodom 2024. godine, govorimo o povećanju od 30 posto.