Drugi Škodin električni model nakon Enyaqa, dizajniran u novom korporativnom stilu češke marke. Frontalna svjetlsna optika u dva nivoa nije novost, ali je na Elroqu dobila novi dizajnerski izraz, kojeg će u budućnosti vjerovatno slijediti i drugi modeli češke marke poput najavljenog malenog električnog crossovera Epiq.
Novost je da nema više brendiranih Škoda amblema, jer ostaje samo natpis marke. Međutim, Elroq ostaje vjeran tradiciji, te je i dalje potpuno prepoznatljiv kao Škoda, što pokazuje stražnji dio, jako sličan prošlom Kodiaqu.
Po pitanju dimenzija, novi Elroq je dug 4,49 metara, širok 1,88 m, visok 1,63 m, s međuosovinskim rastojanjem od 2,77 m, klirensom od 186 mm i prtljažnikom zapremine 470 litara. Dakle, tipični predstavnik C-SUV klase, drugog najpopularnijeg segmenta u Evropi.
U enterijeru nema velikih promjena. Evolucija postijećih rješenja donosi ekran medijskog sistema od 13-inča, a dijelom su dodati i fizički tasteri. Najopremljenije verzije raspolažu sa do devet zračnih jastuka, a neizostavna su Simply Clever rješenja poput mjerača dubine gazećeg sloja gume na markiranom strugaču za led i elastična mrežica ispod prtljažnika za odlaganje kabla za punjenje.
Očekivano, Škoda Elroq je izrađena na Volkswagenovoj električnoj MEB platformi kao i Enyaq. Sprijeda je MacPherson ovjes, odzada multilink osovina, a kočnice disk naprijed, doboš odzada. Verzije s jednim elektromotorom imaju pogon na zadnje točkove, a s dva motora imaju oznaku 4x4.
Ulazna verzija (Elroq 50) je opremljena elektromotorom snage 170 KS i baterijom kapaciteta 52 kWh. Do 100 km/h ubrzava za 9 sekundi, a najveća brzina je ograničena na 160 km/h. Njegova autonomija iznosi 370 kilometara. Sljedeća verzija (Elroq 60) raspolaže s motorom snage 204 KS i baterijom kapaciteta 59 kW. Ta verzija ima bolje ubrzanje do "stotke" od 8,5 sekundi i domet veći od 400 kilometara.
Vrh ponude čini Škoda Elroq 85 s jednim motorom snage 286 KS, odnosno s dva motora sa 4x4 pogonom (Elroq 85x) razvija 299 KS. Obje verzije imaju bateriju kapaciteta 77 kWh koja im omogućava da s jednim punjenjem pređu više od 560 kilometara. Ubrzanje do 100 km/h iznosi svega 6,6 sekundi, a maksimalna brzina je podignuta na 180 km/h.
Početak prodaje će obilježiti verzije First i Sportline izvedbe, a narudžbe se već primaju. Cijene su vrlo atraktivne jer osnovni model Elroq 50 u Češkoj starta od 799.000 čeških kruna (oko 32.000 eura), što je približna cijena benzinskom Karoqu.
Povezane novosti
Privredna vozila Peugeota, Citroena i Opela uskoro ostaju bez dizel motora
Grupacija Stellantis službeno je najavila da više neće primati narudžbe za komercijalna vozila s dizel motorima. Posljednji primjerci bit će isporučeni početkom sljedeće godine.
Turska nameće stroge uslove za PHEV hibride uvezene van Evropske unije
Nastavlja se "hajka" protiv nepoželjnih gostiju iz Kine. Naime, Turska vlada uvela je nove uslove za uvoz automobila s plug-in hibridnim motorima, koji se odnose na automobile proizvedene u zemljama van Evropske unije.
Njemački ADAC testirao sintetički dizel: Sasvim realna alternativa za budućnost
Sintetička goriva do sada su više puta spominjana kao alternativa elektromobilnosti i klasičnom benzinu i dizelu, ali niko se poput njemačkog automotokluba ADAC-a nije odlučio da ih praktično testira. Rezultat testa je veoma zanimljiv.