Senzacija SUV modela se nastavlja punom parom. Trendovski oblik iz godine u godinu zauzima sve veći udio na tržištu. U 2021. oni su činili 46% registrovanih automobila u Evropi, što je 5 posto više nego prethodne godine. Jasan primjer ove evolucije rasta je Seatova SUV linija. U 2022. godini premašila je granicu od milion u smislu prodaje svoja tri modela samo šest godina nakon lansiranja prvog modela. Prošle godine, Arona, Ateca i Tarraco su već činili 49% globalne prodaje brenda, sa 192.100 isporučenih jedinica. Dizajn, svestranost i sportska vožnja igraju ključnu ulogu među razlozima njihove popularnosti.
Milioniti SUV obilježila je Arona. Od svog lansiranja 2017. godine, Arona je postala najpopularniji automobil marke, sa 481.585 prodatih jedinica širom svijeta. Ovaj model ističe se po funkcionalnom i praktičnom dizajnu, mladalačkom i prilagodljivom imidžu, izvrsnoj vrijednosti za uloženi novac, odličnim dinamičkim performansama i tehnološkom interijeru, koji ga čine udobnim, povezanim i vrlo sigurnim automobilom.
Prvi SUV u istoriji španskog brenda je roobusni model Ateca. Kompaktni SUV je do sada prodat u 435.443 jedinica. Njegove elegantne linije i izrazito sportski karakter daju mu nepogrješiv identitet, naglašen njegovom 4Drive verzijom sa pogonom na sve točkove, jednom od najefikasnijih verzija na tržištu. Ima mnoge sljedbenike u Njemačkoj, gdje je već prodano više od 108.000 jedinica zahvaljujući agilnom, stabilnom i udobnom rukovanju u svakoj situaciji, što savršeno odgovara njegovoj terenskoj prirodi.
Pored Arone i Atece, najveći u Seatovoj SUV ponudi je Tarraco. Lansiran 2018. godine, do sada je širom svijeta prodato 88.820 primjeraka. On je prvi model koji je naziv dobio na osnovu narodnog glasanja u kojem je učestvovalo više od 140.000 ljudi. Njegov dizajn postavlja trendove. Međutim, ono što ga najviše ističe je njegova prostranost, sa ergonomskom unutrašnjošću do sedam sedišta i kapacitetom prtljažnika do 1.775 litara. Uz to, njegova povišena pozicija daje mu praktičnost bez ugrožavanja sportskog upravljanja uz veliku preciznost u krivinama. Kao i kod Atece, njegovo najveće tržište je Njemačka, gdje je prodato 29.000 jedinica.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.