Senzacija SUV modela se nastavlja punom parom. Trendovski oblik iz godine u godinu zauzima sve veći udio na tržištu. U 2021. oni su činili 46% registrovanih automobila u Evropi, što je 5 posto više nego prethodne godine. Jasan primjer ove evolucije rasta je Seatova SUV linija. U 2022. godini premašila je granicu od milion u smislu prodaje svoja tri modela samo šest godina nakon lansiranja prvog modela. Prošle godine, Arona, Ateca i Tarraco su već činili 49% globalne prodaje brenda, sa 192.100 isporučenih jedinica. Dizajn, svestranost i sportska vožnja igraju ključnu ulogu među razlozima njihove popularnosti.
Milioniti SUV obilježila je Arona. Od svog lansiranja 2017. godine, Arona je postala najpopularniji automobil marke, sa 481.585 prodatih jedinica širom svijeta. Ovaj model ističe se po funkcionalnom i praktičnom dizajnu, mladalačkom i prilagodljivom imidžu, izvrsnoj vrijednosti za uloženi novac, odličnim dinamičkim performansama i tehnološkom interijeru, koji ga čine udobnim, povezanim i vrlo sigurnim automobilom.
Prvi SUV u istoriji španskog brenda je roobusni model Ateca. Kompaktni SUV je do sada prodat u 435.443 jedinica. Njegove elegantne linije i izrazito sportski karakter daju mu nepogrješiv identitet, naglašen njegovom 4Drive verzijom sa pogonom na sve točkove, jednom od najefikasnijih verzija na tržištu. Ima mnoge sljedbenike u Njemačkoj, gdje je već prodano više od 108.000 jedinica zahvaljujući agilnom, stabilnom i udobnom rukovanju u svakoj situaciji, što savršeno odgovara njegovoj terenskoj prirodi.
Pored Arone i Atece, najveći u Seatovoj SUV ponudi je Tarraco. Lansiran 2018. godine, do sada je širom svijeta prodato 88.820 primjeraka. On je prvi model koji je naziv dobio na osnovu narodnog glasanja u kojem je učestvovalo više od 140.000 ljudi. Njegov dizajn postavlja trendove. Međutim, ono što ga najviše ističe je njegova prostranost, sa ergonomskom unutrašnjošću do sedam sedišta i kapacitetom prtljažnika do 1.775 litara. Uz to, njegova povišena pozicija daje mu praktičnost bez ugrožavanja sportskog upravljanja uz veliku preciznost u krivinama. Kao i kod Atece, njegovo najveće tržište je Njemačka, gdje je prodato 29.000 jedinica.
Povezane novosti

Svetogrđe ili čisti interes: Šta znači saradnja između Mercedesa i BMW-a?
Dva historijska brenda koja se tradicionalno takmiče u premium segmentu započela su pregovore o saradnji. Ako budu uspješni, BMW-ovi četverocilindarski benzinski motori bit će ugrađivani u buduće Mercedesove modele

Audi predstavio Q3 u atraktivnijoj Sportback verziji
Njemački proizvođač automobila objavio je prve slike nove Sportback varijante modela Q3. Osim coupe SUV siluete i manjeg prtljažnika, novi Q3 Sportback je identičan standardnoj varijanti.

Britanci otvaraju šampanjac: Prije 66 godina predstavljen je prvi Mini
Prije tačno 66 godina, kompanija British Motor Corporation predstavila je prvi Mini, kao odgovor na naftnu krizu i potražnju za ekonomičnim i pristupačnim automobilom.