Senzacija SUV modela se nastavlja punom parom. Trendovski oblik iz godine u godinu zauzima sve veći udio na tržištu. U 2021. oni su činili 46% registrovanih automobila u Evropi, što je 5 posto više nego prethodne godine. Jasan primjer ove evolucije rasta je Seatova SUV linija. U 2022. godini premašila je granicu od milion u smislu prodaje svoja tri modela samo šest godina nakon lansiranja prvog modela. Prošle godine, Arona, Ateca i Tarraco su već činili 49% globalne prodaje brenda, sa 192.100 isporučenih jedinica. Dizajn, svestranost i sportska vožnja igraju ključnu ulogu među razlozima njihove popularnosti.
Milioniti SUV obilježila je Arona. Od svog lansiranja 2017. godine, Arona je postala najpopularniji automobil marke, sa 481.585 prodatih jedinica širom svijeta. Ovaj model ističe se po funkcionalnom i praktičnom dizajnu, mladalačkom i prilagodljivom imidžu, izvrsnoj vrijednosti za uloženi novac, odličnim dinamičkim performansama i tehnološkom interijeru, koji ga čine udobnim, povezanim i vrlo sigurnim automobilom.
Prvi SUV u istoriji španskog brenda je roobusni model Ateca. Kompaktni SUV je do sada prodat u 435.443 jedinica. Njegove elegantne linije i izrazito sportski karakter daju mu nepogrješiv identitet, naglašen njegovom 4Drive verzijom sa pogonom na sve točkove, jednom od najefikasnijih verzija na tržištu. Ima mnoge sljedbenike u Njemačkoj, gdje je već prodano više od 108.000 jedinica zahvaljujući agilnom, stabilnom i udobnom rukovanju u svakoj situaciji, što savršeno odgovara njegovoj terenskoj prirodi.

Pored Arone i Atece, najveći u Seatovoj SUV ponudi je Tarraco. Lansiran 2018. godine, do sada je širom svijeta prodato 88.820 primjeraka. On je prvi model koji je naziv dobio na osnovu narodnog glasanja u kojem je učestvovalo više od 140.000 ljudi. Njegov dizajn postavlja trendove. Međutim, ono što ga najviše ističe je njegova prostranost, sa ergonomskom unutrašnjošću do sedam sedišta i kapacitetom prtljažnika do 1.775 litara. Uz to, njegova povišena pozicija daje mu praktičnost bez ugrožavanja sportskog upravljanja uz veliku preciznost u krivinama. Kao i kod Atece, njegovo najveće tržište je Njemačka, gdje je prodato 29.000 jedinica.
Povezane novosti
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.