Rumunski proizvođač automobila će proširiti svoju ponudu s novim kompaktnim modelom. Prema novim informacijama objavljenim u britanskoj publikaciji Autocar, Dacia će lansirati model koji će se direktno takmičiti sa Škodom Octavijom.
Dacia želi ući u segment kompaktnih automobila nakon komercijalnog uspjeha novog Bigstera. Konkurent Nissanu Qashqaiju bio je među 10 najprodavanijih automobila na nekoliko ključnih tržišta – uključujući Francusku i Njemačku – u julu. Ovaj razlog navodi i Katrin Adt, nova izvršna direktorica Dacije.
“Naša glavna teritorija je trenutno B segment, ali imamo ponude i u A segmentu, a sada smo počeli i u C segmentu, i to smo izuzetno dobro uradili s Bigsterom“, rekla je Adt.
Slično mišljenje dijelio je i Frank Marrote, šef prodaje i marketinga u Daciji. On kaže da su povlačenje s tržišta kompaktnih modela poput Ford Focusa i povećanje cijena Volkswagen Golfa, Opel Astre i Toyote Corolle stvorili priliku za Daciju da uđe u ovaj segment.
“Ono što želimo učiniti u C segmentu je ono što smo učinili u B ili B plus segmentima“, rekao je Marrote. “To smo posebno identifikovali sa C-SUV segmentom. Ali čak je i C-Hatch segment vjerovatno segment u kojem su cijene najviše porasle u posljednjih pet godina. Možete vidjeti povećanje mjesečnih rata ili cijena u tom segmentu. To je ogromno“, dodao je Marrote.
Marrote takođe priznaje da Dacia prvo mora savladati nekoliko velikih izazova vezanih za ovaj segment.
“Kompaktni segment je izazov za nas; zaista nemamo bazu kupaca“, rekao je Marrote.
Međutim, zvaničnik brenda navodi da je uspjeh novog Bigstera, koji je prikupio preko 50.000 narudžbi u prvih šest mjeseci, dao Daciji povjerenje da je širenje u veće segmente održivo.
Prema prvim informacijama, novi model Dacije je privremeno poznat kao C-Neo i predstavlja crossover karavan s benzinskim motorom. Po izgledu, novi model će biti sličan trenutnom Sanderu i bit će, u suštini, njegova karavan verzija.
Povezane novosti
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.