Rotacioni motor za Mazdu MX-30
Još od prestanka proizvodnje RX-8 2012. godine, Mazdini entuzijasti žude za rotacionim motorom. Tokom godina vođeni su brojni razgovori o njegovom povratku, a sad je tu potvrda o povratku čuvenog Wankela u modelu MX-30, ali kao plug-in hybrid.
Mogli biste se iznenaditi kada saznate da je Mazda upravo potvrdila oživljavanje rotacijskog motora. Informacije su službene, no model koji će se pohvaliti ovim pogonskim sklopom nije posebno uzbudljiv, niti prihvaćen kod Mazdinih fanova. I dok su ljubitelji benzina čekali da ga japanska kompanija ugradi na novi automobil sa RX predznakom, odlučili su ga ipak ubaciti u MX-30.
Dijeleći neke matice i vijke s Mazdom3 i CX-30, subkompaktni crossover imat će električni generator pokretan novorazvijenim rotacionim motorom u svojstvu produživača dometa. Bit će to ustvari plug-in hibridni pogonski sklop opisan kao "jedinstven", a ciljat će na evropsko tržište od ovog proljeća. Potpune specifikacije i cijene će biti objavljene uskoro.
Međutim, prije nego što krene u prodaju, nova opcija pogonskog sklopa bit će prikazana na modelu MX-30 ovih dana na sajmu automobila u Briselu. MX-30 do sada je bio poznat kao Mazdin električni model sa relativno malenom 35,5 kWh baterijom, te su mu od samog početka spočitavali autonomiju od svega 200 km. Možda ga kombinacija čuvenog rotacionog motora i plug-in hybrida učine konačno poželjnim.
Takozvani Wankel motor suočavao se nekoliko problema tokom godina, a potrošnja goriva i emisije bili su samo neki od njih. Nadamo se da je Mazda sada uspjela optimizirati novu verziju ove legende, ne samo da zadovolji zahtjevima za emisijom CO2, već i u segmentu pouzdanosti i efikasnosti.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.