Rotacioni motor za Mazdu MX-30
Još od prestanka proizvodnje RX-8 2012. godine, Mazdini entuzijasti žude za rotacionim motorom. Tokom godina vođeni su brojni razgovori o njegovom povratku, a sad je tu potvrda o povratku čuvenog Wankela u modelu MX-30, ali kao plug-in hybrid.
Mogli biste se iznenaditi kada saznate da je Mazda upravo potvrdila oživljavanje rotacijskog motora. Informacije su službene, no model koji će se pohvaliti ovim pogonskim sklopom nije posebno uzbudljiv, niti prihvaćen kod Mazdinih fanova. I dok su ljubitelji benzina čekali da ga japanska kompanija ugradi na novi automobil sa RX predznakom, odlučili su ga ipak ubaciti u MX-30.
Dijeleći neke matice i vijke s Mazdom3 i CX-30, subkompaktni crossover imat će električni generator pokretan novorazvijenim rotacionim motorom u svojstvu produživača dometa. Bit će to ustvari plug-in hibridni pogonski sklop opisan kao "jedinstven", a ciljat će na evropsko tržište od ovog proljeća. Potpune specifikacije i cijene će biti objavljene uskoro.
Međutim, prije nego što krene u prodaju, nova opcija pogonskog sklopa bit će prikazana na modelu MX-30 ovih dana na sajmu automobila u Briselu. MX-30 do sada je bio poznat kao Mazdin električni model sa relativno malenom 35,5 kWh baterijom, te su mu od samog početka spočitavali autonomiju od svega 200 km. Možda ga kombinacija čuvenog rotacionog motora i plug-in hybrida učine konačno poželjnim.
Takozvani Wankel motor suočavao se nekoliko problema tokom godina, a potrošnja goriva i emisije bili su samo neki od njih. Nadamo se da je Mazda sada uspjela optimizirati novu verziju ove legende, ne samo da zadovolji zahtjevima za emisijom CO2, već i u segmentu pouzdanosti i efikasnosti.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.