Rotacioni motor za Mazdu MX-30
Još od prestanka proizvodnje RX-8 2012. godine, Mazdini entuzijasti žude za rotacionim motorom. Tokom godina vođeni su brojni razgovori o njegovom povratku, a sad je tu potvrda o povratku čuvenog Wankela u modelu MX-30, ali kao plug-in hybrid.
Mogli biste se iznenaditi kada saznate da je Mazda upravo potvrdila oživljavanje rotacijskog motora. Informacije su službene, no model koji će se pohvaliti ovim pogonskim sklopom nije posebno uzbudljiv, niti prihvaćen kod Mazdinih fanova. I dok su ljubitelji benzina čekali da ga japanska kompanija ugradi na novi automobil sa RX predznakom, odlučili su ga ipak ubaciti u MX-30.
Dijeleći neke matice i vijke s Mazdom3 i CX-30, subkompaktni crossover imat će električni generator pokretan novorazvijenim rotacionim motorom u svojstvu produživača dometa. Bit će to ustvari plug-in hibridni pogonski sklop opisan kao "jedinstven", a ciljat će na evropsko tržište od ovog proljeća. Potpune specifikacije i cijene će biti objavljene uskoro.
Međutim, prije nego što krene u prodaju, nova opcija pogonskog sklopa bit će prikazana na modelu MX-30 ovih dana na sajmu automobila u Briselu. MX-30 do sada je bio poznat kao Mazdin električni model sa relativno malenom 35,5 kWh baterijom, te su mu od samog početka spočitavali autonomiju od svega 200 km. Možda ga kombinacija čuvenog rotacionog motora i plug-in hybrida učine konačno poželjnim.
Takozvani Wankel motor suočavao se nekoliko problema tokom godina, a potrošnja goriva i emisije bili su samo neki od njih. Nadamo se da je Mazda sada uspjela optimizirati novu verziju ove legende, ne samo da zadovolji zahtjevima za emisijom CO2, već i u segmentu pouzdanosti i efikasnosti.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.