Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.
Ako pogledamo prodajne brojke, možemo reći da su Francuzi iz Renaulta uboli jackpot s novim modelima R4 i R5. Međutim, dok ovi modeli dobivaju sve veću pažnju, drugi pate. Najveći gubitnik je električni Megane E-Tech.
Potražnja za ovim modelom je pala, što je prisililo Renault da promijeni strategiju. Prema riječima šefa kompanije, Fabricea Cambolivea, električni Megane dobija preobražaj i, osim toga, dobit će veću bateriju kako bi prešao više kilometara s jednim punjenjem.
"Ono što tražimo je hot hatch, to je smjer u kojem želimo ići. Želimo hatchback sa sportskim atributima", rekao je Cambolive za Auto Express na sajmu automobila u Minhenu.
Nažalost, francuski izvršni direktor nije pružio više informacija, ali je izjavio da će nam poboljšana verzija električnog Meganea E-Tech biti predstavljena u proljeće 2026. godine.
Što se tiče baterije, Renault bi mogao koristiti bateriju od 87 kWh koja je prisutna u Scenicu. Ona bi omogućila domet do 615 kilometara, što bi bilo poboljšanje u odnosu na 459 kilometara koje sada Megane može preći s baterijom od 60 kWh.
Ostaje da se vidi konkretno koje nove karakteristike Francuzi pripremaju za električni Megane E-Tech.
Povezane novosti
 
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
 
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
 
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.
 
     
        