Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.
Ako pogledamo prodajne brojke, možemo reći da su Francuzi iz Renaulta uboli jackpot s novim modelima R4 i R5. Međutim, dok ovi modeli dobivaju sve veću pažnju, drugi pate. Najveći gubitnik je električni Megane E-Tech.
Potražnja za ovim modelom je pala, što je prisililo Renault da promijeni strategiju. Prema riječima šefa kompanije, Fabricea Cambolivea, električni Megane dobija preobražaj i, osim toga, dobit će veću bateriju kako bi prešao više kilometara s jednim punjenjem.
"Ono što tražimo je hot hatch, to je smjer u kojem želimo ići. Želimo hatchback sa sportskim atributima", rekao je Cambolive za Auto Express na sajmu automobila u Minhenu.
Nažalost, francuski izvršni direktor nije pružio više informacija, ali je izjavio da će nam poboljšana verzija električnog Meganea E-Tech biti predstavljena u proljeće 2026. godine.
Što se tiče baterije, Renault bi mogao koristiti bateriju od 87 kWh koja je prisutna u Scenicu. Ona bi omogućila domet do 615 kilometara, što bi bilo poboljšanje u odnosu na 459 kilometara koje sada Megane može preći s baterijom od 60 kWh.
Ostaje da se vidi konkretno koje nove karakteristike Francuzi pripremaju za električni Megane E-Tech.
Povezane novosti

BMW donirao motocikl papi Lavu XIV, bit će stavljen na aukciju u dobrotvorne svrhe
BMW je poklonio papi Lavu XIV motocikl R 18 Transcontinental. Dvotočkaš će biti stavljen na aukciju u oktobru u dobrotvorne svrhe. Prihod od aukcije bit će doniran nekoliko projekata za pomoć djeci u jednoj afričkoj zemlji.

Geely na bh. tržištu predstavio novi model Cityray
Kineska marka Geely je premijerno u BiH predstavila Cityray, novi kompaktni SUV u ponudi. Spoj savremenog dizajna, bogate opreme i napredne tehnologije kupci mogu dobiti po ulaznoj promo cijeni od 51.999 KM.

Porsche 911 Turbo S redizajn: Najsnažnija serijska 911-a razvija čak 711 KS
Ovo je novi 911 Turbo S “facelift” - najsnažnija serijska 911-ka u historiji marke, koja sada dobija hibridni motor i aerodinamičniju karoseriju zahvaljujući novom sistemu aktivne aerodinamike.