Renault u SUV ofanzivi – Predstavljen atraktivni Rafale
Francuska marka svoju ofanzivu sada širi i na D-segment. Za početak je obnovila porodični Espace lansiravši ga u SUV izdanju, a sada dodatno predstavlja potpuno novi coupe SUV model Rafale. Prodaja starta u proljeće 2024.
Nakon što je Renault obnovio čitavu paletu tehnologije za hibridne pogone, šasije i elektronsku opremu, kucnuo je čas da kupcima predstavi novu perjanicu ponude, stvorenu da pruži vrhunski užitak u vožnji – novi Renault Rafale. Naziv je izvučen iz istorije, budući da je Caudron-Renault Rafale 1934. postavio rekordnu brzinu leta od 445 km/h.
Novi Renault Rafale prvo je serijsko vozilo koje će u potpunosti biti dizajnirano u skladu s novim vizuelnim načelima koja je postavio Gilles Vidal, glavni dizajner marke. Uvodeći nas u novu eru Renaultovog dizajna, Rafale nam pokazuje kako izgleda vizionarski, smjeli i savršeno savremen automobil, usklađen s dinamičnim vremenom u kojem se sve ubrzano mijenja i u kojem samo avangardni modeli imaju šansu zadržati privlačnost do kraja životnog ciklusa.
Novi Renault Rafale upotrebljava reciklirane materijale te je opremljen najsavremenijim sistemom za povezivanje i efikasnim, ali ipak štedljivim hibridnim pogonom E-Tech full hybrid snage 200 KS i prosječnom potrošnjom od samo 4,7 litara. Kasnije će u ponudi biti uvršten novi hibridni pogon E-Tech 4x4 s 300 KS.
Užitak u vožnji, jedan od glavnih ciljeva pri razvoju voznih osobina novog Rafalea.zadnji multi-link ovjes radi u paru s najnovijim sistemom sa sva četri upravljiva točka - 4CONTROL Advanced. Unaprijeđeni i od ranije poznati sistem značajno poboljšava upravljivost pri manjim brzinama te okretnost i dinamičnost pri srednjim i većim brzinama.
Prilikom skretanja u krivinama pri brzini manjoj od 50 km/h, zadnji se točkovi blago okreću u smjeru okretanja prednjih točkova, dok se pri malim brzinama zadnji točkovi okreću se suprotno od smjera okretanja prednjih, do ugla od najviše pet stepeni. Time se postiže nenadmašna okretnost, a krug okretanja skraćuje na 10,4 m kao kod gradskih automobila.
Rafale je dug je 4,71 metara i širok 1,86 m, zbog čega se svrstava u D-segment. Visok je 1,61 m pa se može smatrati tipičnim sportskim SUV-om. Budući da ima dug međuosovinski razmak od 2,74 m, kao i novi Espace, kupe linija ne ometa putnike na zadnjoj klupi koji će sjediti jako komforno. Uz sve to, prtljažnik nudi jako zahvalnih 530 dm3 prema VDA normi.
Novi Rafale proizvodit će se u tvornici u Palenciji u Španiji, a prvi modeli s motorom E-Tech full hybrid snage 200 KS stižu u prodajne salone u proljeće 2024.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.