Nakon prvog kruga glasanja u novembru prošle godine, Scenic se našao među sedam finalista: BMW serije 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Renault Scenic, Toyota C-HR i Volvo EX30.
Pobjednika ovog prestižnog takmičenja birao je žiri sastavljen od 59 automobilskih novinara iz 22 zemlje. Scenic je osvojio prvo mjesto s 329 bodova, te je nakon Renaulta 16 (1966.), Renaulta 9 (1982.), Clija (1991.), Scenica (1997.), Meganea (2003.) i Clija (2006.) postao sedmo vozilo marke Renault kojem je dodijeljena prestižna titula ''Automobila godine''.
''Svi zaposlenici Renault Grupe i marke Renault mogu biti itekako ponosni na osvojenu prestižnu titulu Automobila godine. To nam priznanje potvrđuje da smo donijeli prave odluke: rekordan domet, prostrana i primamljiva unutrašnjost i pomno regulisan ekološki otisak! Kad se tome doda i užitak u vožnji, te oprema dostojna jednog „vozila za život”, kao što je novi panoramski krov Solarbay ili najnovija generacija sistema OpenR Link s ugrađenim Google uslugama, možemo sa sigurnošću reći da Scenic ima sve što je potrebno da osigura svoj položaj na evropskom tržištu električnih vozila'', izjavio je Fabrice Cambolive, direktor marke Renault.
Scenic E-Tech electric je 100 posto električno vozilo konstruirano na srednjoj platformi AmpR. Osmišljen je za profesionalce koji cijene svestranost. Zahvaljujući nultoj stopi emisija, okretnim voznim osobinama, maloj masi (1.890 kg) i kompaktnim dimenzijama (dužina od 4,47 m), Scenic se odlično snalazi u gradu! Pored toga je pogodan i za duža putovanja, budući da nudi domet do 625 km (WLTP), udobnost, mnogo prostora u unutrašnjosti i tehnologiju za veći užitak u vožnji.
Scenic je ujedno treće električno vozilo zaredom koje je osvojilo titulu automobila godine u Evropi.
Povezane novosti
 
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
 
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.
 
                                        
                                    Nissan obilježava 25 godina od debija X-Traila uz 8,1 milion prodatih jedinica
Ove godine, Nissan X-Trail slavi 25. godišnjicu. U četvrt vijeka, X-Trail je prodat u više od 8,1 milion jedinica širom svijeta.
 
     
         
        