Nakon prvog kruga glasanja u novembru prošle godine, Scenic se našao među sedam finalista: BMW serije 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Renault Scenic, Toyota C-HR i Volvo EX30.
Pobjednika ovog prestižnog takmičenja birao je žiri sastavljen od 59 automobilskih novinara iz 22 zemlje. Scenic je osvojio prvo mjesto s 329 bodova, te je nakon Renaulta 16 (1966.), Renaulta 9 (1982.), Clija (1991.), Scenica (1997.), Meganea (2003.) i Clija (2006.) postao sedmo vozilo marke Renault kojem je dodijeljena prestižna titula ''Automobila godine''.
''Svi zaposlenici Renault Grupe i marke Renault mogu biti itekako ponosni na osvojenu prestižnu titulu Automobila godine. To nam priznanje potvrđuje da smo donijeli prave odluke: rekordan domet, prostrana i primamljiva unutrašnjost i pomno regulisan ekološki otisak! Kad se tome doda i užitak u vožnji, te oprema dostojna jednog „vozila za život”, kao što je novi panoramski krov Solarbay ili najnovija generacija sistema OpenR Link s ugrađenim Google uslugama, možemo sa sigurnošću reći da Scenic ima sve što je potrebno da osigura svoj položaj na evropskom tržištu električnih vozila'', izjavio je Fabrice Cambolive, direktor marke Renault.
Scenic E-Tech electric je 100 posto električno vozilo konstruirano na srednjoj platformi AmpR. Osmišljen je za profesionalce koji cijene svestranost. Zahvaljujući nultoj stopi emisija, okretnim voznim osobinama, maloj masi (1.890 kg) i kompaktnim dimenzijama (dužina od 4,47 m), Scenic se odlično snalazi u gradu! Pored toga je pogodan i za duža putovanja, budući da nudi domet do 625 km (WLTP), udobnost, mnogo prostora u unutrašnjosti i tehnologiju za veći užitak u vožnji.
Scenic je ujedno treće električno vozilo zaredom koje je osvojilo titulu automobila godine u Evropi.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.