Renault otvara novi izložbeni centar, bit će izloženo stotine klasičnih modela
Francuski proizvođač automobila će 2027. godine otvoriti novi izložbeni centar u Flinsu, samo 40 kilometara od Pariza. Posjetioci će moći da se dive stotinama klasičnih modela, od kojih su mnogi još uvijek u voznom stanju.
Kao što je poznato, francuski proizvođač automobila ima dugu historiju, dugu 125 godina. Kako bi odao počast ovoj tradiciji, Renault sada najavljuje otvaranje novog izložbenog centra. Bit će otvoren 2027. godine, a bit će smješten u fabrici Flins, 40 kilometara od Pariza.
Fabrika je otvorena 1952. godine i tokom godina je proizvela preko 18 miliona vozila. Među najlegendarnijim modelima koji su se sastavlili na ovoj lokaciju su kultni modeli Dauphine, Renault 5 i 4, ali neki novije proizvodnje kao što su Clio i električni Zoe.
Novi izložbeni centar će se prostirati na površini od 2.800 kvadratnih metara i uključivat će stotine klasičnih Renault modela. Na listi se čak nalazi i prvi automobil koji je Louis Renault konstruisao 1898. Godine - Type A, ali i neki predratni modeli, kao i bolidi Formule 1, Alpine modeli i razni koncepti.
Prema riječima predstavnika kompanije, mnogi od ovih kultnih vozila su još uvijek funkcionalni. Pored automobila, novi izložbeni centar će sadržavati jedinstvenu umjetničku kolekciju i arhivske dokumente.
Povezane novosti

Širenje MG prodajno-servisne mreže: Bliže kupcima u cijeloj BiH
Od 1. juna 2025. godine, Grand Automotive Sarajevo postao je jedini ovlašteni uvoznik i serviser MG vozila za tržište Bosne i Hercegovine.

Novi Volkswagen Golf GTI Edition 50: Najsnažniji GTI sa 325 rasnih “konja”
Volkswagen je zvanično lansirao novi Golf GTI Edition 50. Novo, jubilarno izdanje obilježava 50 godina od debija prve generacije njemačkog hot hatch i sa svojim motorom od 325 konjskih snaga, najbrži je proizvodni model koji nosi GTI oznaku.

Maserati na koljenima, Stellantis razmatra prodaju italijanske marke
Prema pisanju Reutersa, Stellantis razmatra prodaju svog luksuznog brenda Maserati, koji se suočava s poteškoćama, kao dio šireg napora kompanije da reorganizuje svoj veliki portfolio od 15 brendova.