Kao nasljednik Renaulta 5 Clio je bio jedan od modela pozicioniranih na viši položaj u Renaultovoj ponudi, koji je uzdrmao segment gradskih automobila. Pored toga toga, Clio je zasjeo na sam vrh prodajne ljestvice u Francuskoj i bio proglašen Evropskim automobilom godine 1991.
Ovaj mališan žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 miliona primjeraka! Jednostavno rečeno, Clio je najprodavaniji francuski automobil svih vremena, te najistaknutiji model u Renaultovoj ponudi.
Brojka od 16 miliona nije mala! Kad bismo sve te primjerke postavili jedan uz drugi, okružili bi Zemlju tačno 1,6 puta. A kad bismo ih posložili jedan na drugi, bili bi 75.000 puta viši od Eiffelovog tornja.
Zašto je Clio hit među kupcima? Naime, kad je tek stavljen u prodaju kao zamjena za Renault 5, taj je automobil izazvao pravu revoluciju u segmentu svestranih gradskih automobila. Clio je u potpunosti bio opremljen novim i unaprijeđenim karakteristikama (šasija, oprema i ukupna kvaliteta), a ubrzo je postao dostupan i u čitavom nizu izvedbi kako bi svi kupci, bez obzira na ukus i dubinu džepa, mogli pronaći model za sebe. ''Nije dovoljno skup, sine'' pisalo je nekad na jednoj reklami.
Uspjeh svake nove generacije Clija gradio se na duhu i prednostima prethodnih modela. Stoga ne čudi da nakon 30 godina Clio i dalje uživa status jednog od najlegendarnijih automobila u segmentu, na svim tržištima na kojima se prodaje. I ne samo to, čak je dvaput proglašen Evropskim automobilom godine (drugi put 2006.)!
Danas se u tvornicama u Bursi (Turska) i Novom Mestu (Slovenija) dnevno proizvodi više od 1.400 primjeraka Clija. Štaviše, s proizvodne linije u Bursi svake minute siđe jedan novi Clio!
Budući da se bliži predstavljanje obnovljene pete generacije Clio će u četvrtak 18. aprila 2023. objaviti novo poglavlje svoje priče.
Povezane novosti
Na bh. tržište stigao novi Renault Symbioz
Symbioz se pridružuje staroj lozi Renaultovih ''vozila za život''! Atraktivni, svestrani i udobni SUV popunjava prazninu između modela Captur i Austral, a nudi se po startnoj cijeni od 62.900 KM.
Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.