Kao nasljednik Renaulta 5 Clio je bio jedan od modela pozicioniranih na viši položaj u Renaultovoj ponudi, koji je uzdrmao segment gradskih automobila. Pored toga toga, Clio je zasjeo na sam vrh prodajne ljestvice u Francuskoj i bio proglašen Evropskim automobilom godine 1991.
Ovaj mališan žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 miliona primjeraka! Jednostavno rečeno, Clio je najprodavaniji francuski automobil svih vremena, te najistaknutiji model u Renaultovoj ponudi.
Brojka od 16 miliona nije mala! Kad bismo sve te primjerke postavili jedan uz drugi, okružili bi Zemlju tačno 1,6 puta. A kad bismo ih posložili jedan na drugi, bili bi 75.000 puta viši od Eiffelovog tornja.
Zašto je Clio hit među kupcima? Naime, kad je tek stavljen u prodaju kao zamjena za Renault 5, taj je automobil izazvao pravu revoluciju u segmentu svestranih gradskih automobila. Clio je u potpunosti bio opremljen novim i unaprijeđenim karakteristikama (šasija, oprema i ukupna kvaliteta), a ubrzo je postao dostupan i u čitavom nizu izvedbi kako bi svi kupci, bez obzira na ukus i dubinu džepa, mogli pronaći model za sebe. ''Nije dovoljno skup, sine'' pisalo je nekad na jednoj reklami.
Uspjeh svake nove generacije Clija gradio se na duhu i prednostima prethodnih modela. Stoga ne čudi da nakon 30 godina Clio i dalje uživa status jednog od najlegendarnijih automobila u segmentu, na svim tržištima na kojima se prodaje. I ne samo to, čak je dvaput proglašen Evropskim automobilom godine (drugi put 2006.)!
Danas se u tvornicama u Bursi (Turska) i Novom Mestu (Slovenija) dnevno proizvodi više od 1.400 primjeraka Clija. Štaviše, s proizvodne linije u Bursi svake minute siđe jedan novi Clio!
Budući da se bliži predstavljanje obnovljene pete generacije Clio će u četvrtak 18. aprila 2023. objaviti novo poglavlje svoje priče.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.