Kao nasljednik Renaulta 5 Clio je bio jedan od modela pozicioniranih na viši položaj u Renaultovoj ponudi, koji je uzdrmao segment gradskih automobila. Pored toga toga, Clio je zasjeo na sam vrh prodajne ljestvice u Francuskoj i bio proglašen Evropskim automobilom godine 1991.
Ovaj mališan žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 miliona primjeraka! Jednostavno rečeno, Clio je najprodavaniji francuski automobil svih vremena, te najistaknutiji model u Renaultovoj ponudi.
Brojka od 16 miliona nije mala! Kad bismo sve te primjerke postavili jedan uz drugi, okružili bi Zemlju tačno 1,6 puta. A kad bismo ih posložili jedan na drugi, bili bi 75.000 puta viši od Eiffelovog tornja.
Zašto je Clio hit među kupcima? Naime, kad je tek stavljen u prodaju kao zamjena za Renault 5, taj je automobil izazvao pravu revoluciju u segmentu svestranih gradskih automobila. Clio je u potpunosti bio opremljen novim i unaprijeđenim karakteristikama (šasija, oprema i ukupna kvaliteta), a ubrzo je postao dostupan i u čitavom nizu izvedbi kako bi svi kupci, bez obzira na ukus i dubinu džepa, mogli pronaći model za sebe. ''Nije dovoljno skup, sine'' pisalo je nekad na jednoj reklami.
Uspjeh svake nove generacije Clija gradio se na duhu i prednostima prethodnih modela. Stoga ne čudi da nakon 30 godina Clio i dalje uživa status jednog od najlegendarnijih automobila u segmentu, na svim tržištima na kojima se prodaje. I ne samo to, čak je dvaput proglašen Evropskim automobilom godine (drugi put 2006.)!
Danas se u tvornicama u Bursi (Turska) i Novom Mestu (Slovenija) dnevno proizvodi više od 1.400 primjeraka Clija. Štaviše, s proizvodne linije u Bursi svake minute siđe jedan novi Clio!
Budući da se bliži predstavljanje obnovljene pete generacije Clio će u četvrtak 18. aprila 2023. objaviti novo poglavlje svoje priče.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.