Kao nasljednik Renaulta 5 Clio je bio jedan od modela pozicioniranih na viši položaj u Renaultovoj ponudi, koji je uzdrmao segment gradskih automobila. Pored toga toga, Clio je zasjeo na sam vrh prodajne ljestvice u Francuskoj i bio proglašen Evropskim automobilom godine 1991.
Ovaj mališan žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 miliona primjeraka! Jednostavno rečeno, Clio je najprodavaniji francuski automobil svih vremena, te najistaknutiji model u Renaultovoj ponudi.
Brojka od 16 miliona nije mala! Kad bismo sve te primjerke postavili jedan uz drugi, okružili bi Zemlju tačno 1,6 puta. A kad bismo ih posložili jedan na drugi, bili bi 75.000 puta viši od Eiffelovog tornja.
Zašto je Clio hit među kupcima? Naime, kad je tek stavljen u prodaju kao zamjena za Renault 5, taj je automobil izazvao pravu revoluciju u segmentu svestranih gradskih automobila. Clio je u potpunosti bio opremljen novim i unaprijeđenim karakteristikama (šasija, oprema i ukupna kvaliteta), a ubrzo je postao dostupan i u čitavom nizu izvedbi kako bi svi kupci, bez obzira na ukus i dubinu džepa, mogli pronaći model za sebe. ''Nije dovoljno skup, sine'' pisalo je nekad na jednoj reklami.
Uspjeh svake nove generacije Clija gradio se na duhu i prednostima prethodnih modela. Stoga ne čudi da nakon 30 godina Clio i dalje uživa status jednog od najlegendarnijih automobila u segmentu, na svim tržištima na kojima se prodaje. I ne samo to, čak je dvaput proglašen Evropskim automobilom godine (drugi put 2006.)!
Danas se u tvornicama u Bursi (Turska) i Novom Mestu (Slovenija) dnevno proizvodi više od 1.400 primjeraka Clija. Štaviše, s proizvodne linije u Bursi svake minute siđe jedan novi Clio!
Budući da se bliži predstavljanje obnovljene pete generacije Clio će u četvrtak 18. aprila 2023. objaviti novo poglavlje svoje priče.
Povezane novosti

Nissan je novi gubitnik u Evropi, kriza potresa proizvodnju modela Qashqai
Ozbiljna kriza koja pogađa Nissan primorala je japanski brend da promijeni strategiju proizvodnje na svom vodećem modelu. Kako bi smanjio troškove, Japanci su smanjili proizvodnju Qashqaija s dvije na jednu smjenu.

Hyundai će od iduće godine proizvoditi električne automobile u Turskoj
Korejski proizvođač će proizvoditi automobile s nultom emisijom u Turskoj, počevši od 2026. godine. Tim povodom, kompanija Hyundai Assan Otomotiv Sanayi će biti transformisana u Hyundai Motor Turkiye.

Odlazi još jedan popularni model: Zbogom Ford Focus
Ford će u novembru okončati proizvodnju jednog od najpopularnijih modela u Evropi. Nakon Mondea i Fieste, u penziju odlazi i legendarni Focus.