Žiri je u Australu prepoznao automobil koji najbolje ispunjava zahtjeve evropskih kupaca. Uz nagradu ''Best Buy Car of Europe 2023'', Austral je u novembru osvojio i nagradu Smartbest 2023. Ta nagrada ujedno je priznanje izvrsnosti multimedijskog sistema openR link s povezanim Google uslugama, zbog kojeg Austral slovi za najpovezaniji automobil u Evropi.
Prodaja Australa u Španiji krenula je u novembru ove godine, da bi se zatim nastavila u Francuskoj. Riječ je o punokrvnom C-SUV-u kojim Renault nastoji ponovno osvojiti C-segment. Austral je namijenjen privatnim i poslovnim kupcima koji traže upečatljivo i prestižno vozilo.
Bogatom ponudom tehnologije, Austral se stavlja u službu svih korisnika: 32 napredna sistema za pomoć u vožnji, sistem upravljanja na sva četiri točka 4Control advanced, multimedijski sistem openR link s najboljim Google uslugama i aplikacijama i posebno efikasan potpuno hibridni motor E-Tech snage 200 KS, za beskompromisan užitak u vožnji.
Nagrada Autobest za 2023. veliko je priznanje za sve Renaultove timove (dizajnere, inžinjere, zaposlenike tvornice u Palenciji, prodajne timove i poslovne mreže) koji su radili na razvoju Australa. 31 novinar iz žirija nagrade Autobest u je novom C-SUV-u prepoznao savršen spoj dva svijeta: električno vozilo za gradsku vožnju i iznimno efikasan hibridni motor s kojim možete putovati dugo i pritom se ne morate zaustavljati da biste ga napunili. Budući da je opremljen multimedijskim sistemom openR link s ugrađenim Google uslugama, Austral nudi najbolje usluge, mogućnosti za povezivanje i aplikacije, a vožnju pretvara u dojmljivo i intuitivno iskustvo.
Povezane novosti

Ne možete ih pobijediti, kopirajte ih: Renault prelazi na kineski kolosijek poslovanja
Renault ubrzava svoju transformaciju s Françoisom Provostom na čelu: nastoji smanjiti troškove, proizvoditi automobile "kineskom brzinom" i ojačati savez s Geelyjem, a sve to bez napuštanja svog evropskog identiteta.

Kraj proizvodnje za Kiju Soul nakon 16 godina
Proizvodnja zanimljivog crossovera Soul završava ovog mjeseca, nakon 16 godina i više od 1,5 miliona prodatih primjeraka na sjevernoameričkom kontinentu.

Škoda BH slavi jubilej – 55.000 prodatih vozila u BiH
Paralelno sa 130. rođendanom češke marke Škoda BH bilježi svoj jubilej - 55.000 prodatih vozila.