Austral je nasljednik odlazećeg modela Kadjar s kojim je Renault prošao tako-tako. Nasljednik je zato temeljito pripremljen kako bi francuski proizvođač više prihodovao tokom njegovog životnog vijeka u izrazito popularnom C-SUV segmentu. Stoga su i u Renaultu pristupili mnogo ozbiljnije pripremajući ovaj model s kojim ne smiju podbaciti.
Vodeći se idejama većih i dinamičnijih gabarita (dužina - 4,51m), naprednije E-Tech tehnologije i kvalitetnije izrade kako unutra, tako i izvana, Austral ostavlja dojam većeg i ozbiljnijeg rivala od svog prethodnika. Vanjski dizajn podcrtava veće i naglašenije sekcije (masivniji branici, blatobrani i točkovi od 17 do 20 cola), unutrašnjost uvlači nove i kvalitetnije materijale, te veliki 12,3-inčni ekran otporan na ogrebotine. Komfor je usto veći nego kod Kadjara, a prtljažnik sa 521 litara takođe darežljiivi nego prije. Tehnologija koju Austral donosi u ruhu tiče se hibridne, odnosno dijelom elektrifikovane pogonske grupe, te čak 32 napredna sistema za pomoć u vožnji.
Na našem tržištu dostupni su Austral(i) sa mild-hybridnom i naprednijom e-tech hybridnom tehnologijom. Prvi modeli pogonjeni su sa nešto starijim, ali dobro prihvaćenim i pouzdanim četverocilindarskim 1,3-litarskim turbo-benzincem po sistemu blagog hibrida, koji radi na temelju termičkog motora, startera i 12V baterije. Dvije su verzije u ponudi, slabija sa 140 i jača sa 160 KS, a cijene kreću od 55.400 KM s PDV-om.
Opcija broj dva je najnoviji full hybrid koji se temelji na novom 1,2-litarskom trocilindrašu koji u zavisnosti izbora dodatnog elektromotora može razvijati 160 ili 200 KS. Njegova prednost leži u tome što 80% gradske vožnje može preći vozeći samo na struju, štedeći do 40% goriva. Za sada je na bh. tržištu dostupna jača verzija, koja u sportskoj verziji techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 starta s cijenom od 78.400 KM.
Povezane novosti

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.

Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.