Austral je nasljednik odlazećeg modela Kadjar s kojim je Renault prošao tako-tako. Nasljednik je zato temeljito pripremljen kako bi francuski proizvođač više prihodovao tokom njegovog životnog vijeka u izrazito popularnom C-SUV segmentu. Stoga su i u Renaultu pristupili mnogo ozbiljnije pripremajući ovaj model s kojim ne smiju podbaciti.
Vodeći se idejama većih i dinamičnijih gabarita (dužina - 4,51m), naprednije E-Tech tehnologije i kvalitetnije izrade kako unutra, tako i izvana, Austral ostavlja dojam većeg i ozbiljnijeg rivala od svog prethodnika. Vanjski dizajn podcrtava veće i naglašenije sekcije (masivniji branici, blatobrani i točkovi od 17 do 20 cola), unutrašnjost uvlači nove i kvalitetnije materijale, te veliki 12,3-inčni ekran otporan na ogrebotine. Komfor je usto veći nego kod Kadjara, a prtljažnik sa 521 litara takođe darežljiivi nego prije. Tehnologija koju Austral donosi u ruhu tiče se hibridne, odnosno dijelom elektrifikovane pogonske grupe, te čak 32 napredna sistema za pomoć u vožnji.
Na našem tržištu dostupni su Austral(i) sa mild-hybridnom i naprednijom e-tech hybridnom tehnologijom. Prvi modeli pogonjeni su sa nešto starijim, ali dobro prihvaćenim i pouzdanim četverocilindarskim 1,3-litarskim turbo-benzincem po sistemu blagog hibrida, koji radi na temelju termičkog motora, startera i 12V baterije. Dvije su verzije u ponudi, slabija sa 140 i jača sa 160 KS, a cijene kreću od 55.400 KM s PDV-om.
Opcija broj dva je najnoviji full hybrid koji se temelji na novom 1,2-litarskom trocilindrašu koji u zavisnosti izbora dodatnog elektromotora može razvijati 160 ili 200 KS. Njegova prednost leži u tome što 80% gradske vožnje može preći vozeći samo na struju, štedeći do 40% goriva. Za sada je na bh. tržištu dostupna jača verzija, koja u sportskoj verziji techno esprit Alpine E-Tech full hybrid 200 starta s cijenom od 78.400 KM.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.