Nagrada potvrđuje važnost strategije elektrifikacije i kvalitetu novih Renaultovih i Alpineovih modela razvijenih u okviru plana Renaulution. Platforma AmpR Small, jedinstvena u Evropi, omogućuje ovim vozilima da pruže visoku razinu vrijednosti za kupce, a istovremeno su obje marke slobodne izraziti se na željeni način po pitanju dizajna, razvoja, tehnologija u vozilu i korisničkog iskustva.
Druga titula zaredom za Renault
U prvom krugu glasanja, održanom u novembru prošle godine, Renault 5 E-Tech electric, prijavljen zajedno s Alpineom A290, proglašen je jednim od sedam finalista, uz Alfu Romeo Junior, Citroën ë-C3/C3, Cupru Terramar, Daciju Duster, Hyundai Inster i Kiju EV3.
Pobjednički dvojac birao je žiri sastavljen od 60 automobilskih novinara iz 23 zemlje. Renault 5 E-Tech electric i Alpine A290 osvojili su prvo mjesto s 353 boda. Renaultova nova električna pop ikona postala je osmo vozilo te marke koje je ponijelo prestižnu titulu ''Automobila godine'' nakon Renaulta 16 (1966.), Renaulta 9 (1982.), prve generacije Clija (1991.), Scenica (1997.), Meganea (2003.), treće generacije Clija (2006.) i Scenica E-Tech electric (2024.).
''Cijela Grupa, uključujući marke Renault i Ampere, izuzetno je ponosna što nam je pripala ova prestižna titula već drugu godinu zaredom. Renault 5 E-Tech electric automobil je koji postavlja nova pravila u Evropi. Zahvaljujući njemu, električna vozila postaju poželjnija, a usto pobuđuju emocije. Istovremeno je dizajniran i da pruži dodanu vrijednost za kupce. Ako je neki automobil sposoban promijeniti cijelo tržište električnih automobila, onda je to ovaj'', izjavio je Fabrice Cambolive, glavni direktor marke Renault.
R5, katalizator elektrifikacije
Renault je 2024. redizajnirao R5 kako bi ponudio čisto električni automobil u cilju ubrzavanja elektrifikacije na evropskom tržištu. Renault 5 E-Tech electric čini električnu mobilnost privlačnijom zahvaljujući upečatljivom dizajnu te veselom i intuitivnom iskustvu koje pružaju njegove električne i digitalne tehnologije.
Osnovni modeli bit će dostupni ove godine po početnoj cijeni od 25.000 eura, ne uključujući državne poticaje (u zemljama u kojima su dostupni). ''Automobil godine'' 2025. proizvodi se na sjeveru Francuske u pogonu Ampere ElectriCity kao dio održivog sistema proizvodnje te ima sve odlike koje su jednom gradskom automobilu potrebne da bi postao mjerilo za energetsku tranziciju.
Renault već više od 12 godina nastoji električnu mobilnost učiniti dostupnom svima. Nakon predstavljanja Meganea i Scenica u C-segmentu, Renault širi svoju ponudu vozila E-Tech electric na B-segment s Renaultom 5 i Renaultom 4, koji stižu kasnije ove godine. Potonja dva modela imaju važnu ulogu u ubrzavanju prihvatanja električnih vozila i jačanju vodećeg položaja Renaulta u novoj eri održive mobilnosti.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.