Reinvent Twingo – Interaktivna kampanja u čast 30 godina Twinga
Renault pokreće interaktivnu kampanju ‘’Reinvent Twingo” te poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije stvori vlastitu verziju Twinga. Pristigle digitalne kreacije marka će zatim iskoristiti za stvaranje pravog konceptnog automobila.
Okretan, kompaktan i pristupačan, Twingo savršeno utjelovljuje Renaultov koncept vozila za život. Razigran, zabavan, vedar, praktičan i svestran... Brojne su slike o Twingu, no to ni ne čudi budući da pristaje baš svakom načinu života.
Renault sada poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije nanovo osmisli taj legendarni model. Dostavljene digitalne kreacije zatim će biti upotrijebljene za proizvodnju pravog konceptnog automobila!
Iako je nekada bila rezervisana samo za tehnološku elitu, umjetna inteligencija sada je dostupna svima u samo tri klika. Ta nova pristupačna tehnologija svim ljudima omogućuje da pomaknu granice vlastite mašte. Uključivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo odati počast legendarnom Twingu. Uz pomoć umjetne i ljudske inteligencije proizvest ćemo prvi konceptni automobil koji se direktno temelji na dizajnerskim rješenjima javnosti”, dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou.
U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade... Mogućnosti su beskrajne! Od 1. februara do 31. marta 2023. svi imaju priliku stvoriti, zamisliti i nanovo osmisliti Twingo uz pomoć generativnih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall‑E. Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih riječi, korisnici će moći iskoristiti ove visokoefikasne i lako pristupačne alate za generisanje slika kako bi stvorili nevjerovatna dizajnerska rješenja. Svoje kreacije zatim će moći dostaviti tako da ih podijele na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navođenje hashtaga: ‘’Reinvent Twingo”.
Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrijednost u automobilskoj industriji, a Renault se i u tom području na brojne načine dokazuje kao pionir. Novom kampanjom marka učvršćuje svoj položaj i postaje prvi proizvođač automobila koji spaja umjetnu i ljudsku inteligenciju kako bi proizveo konceptni automobil.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.