U julu ćemo svakog vikenda gledati F1. Sezona se prelama. A pobjeda Carlosa Sainza i Ferrarija u Silverstoneu, koja je prekinula Red Bullov niz od šest uzastopnih pobjeda, donijela je novu dinamiku. Max Verstappen je u Engleskoj oštetio svoju podnicu i imao veliki gubitak performansi, te sada sve svoje snage Red Bull polaže u vlastitom dvorištu. Na Red Bull Ringu je Verstappen slavio prošle godine, te u austrijskoj ekipi očekuju isti scenarij.
Ove godine imat ćemo i sprint, a samo jedan jedan slobodni trening biće uoči kvalifikacija. Sprint utrka, u trajanju od trećine normalne utrke, vozi se u subotu poslijepodne i već tada ćemo znati ko osvaja ne tako mali broj bodova.
Nakon tri najtvrđe mješavine guma koje je Pirelli pripremio za Silverstone, Talijani će u Austriju donijeti tri najmekše gume u svojoj paleti (C3, C4, C5), baš kao i u Monaku, Azerbajdžanu i Kanadi. U nedjelju će se voziti 71 krug, rekord kruga u utrci sa vremenom od 1:05.619 drži Carlos Sainz (McLaren MCL35, Štajerska 2020.), dok apsolutni rekord kruga: 1:02.939 ima Valtteri Bottas (Mercedes F1 W11, Q3, Austrija 2020.)
Formula 1 u Austriju se vratila 2014., prvi puta nakon 2003., na svima dobro poznatu stazu u idiličnom planinskom okruženju. Urađene su promjene koje se prije svega odnose na sigurnost, novi asfalt, rubnike i izletne zone, a ne na samu konfiguraciju staze koja je vrlo kratka, ali i vrlo brza.
Iako se na prvi pogled staza čini vrlo jednostavna, s tek nekoliko zavoja i brojnim pravcima, situacija je zapravo suprotna. Brojne promjene u elevaciji čine ju vrlo nezgodnom prilikom vožnje na granici, pogotovo na kočenjima koja su često smještena na uzbrdicama i nizbrdicama.
Staza ima srednje downforce zahtjeve, a najvažniji element svakako je kočenje. Kočnice su izuzetno opterećene pa je osim postizanja dobre stabilnosti na kočenju važno i osigurati dovoljno zraka za hlađenje kako bi izdržale 71 krug neprestane torture.
Potrošnja guma nije kritična zbog manjka dugih brzih zavoja, što je potvrdio i Pirelli odabirom dvaju najmekših komponenti guma. Također, zbog nekoliko vrlo sporih zavoja važna je i dobra trakcija pa bi se staza svojim zahtjevima mogla usporediti s Kanadom i Australijom.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.