U julu ćemo svakog vikenda gledati F1. Sezona se prelama. A pobjeda Carlosa Sainza i Ferrarija u Silverstoneu, koja je prekinula Red Bullov niz od šest uzastopnih pobjeda, donijela je novu dinamiku. Max Verstappen je u Engleskoj oštetio svoju podnicu i imao veliki gubitak performansi, te sada sve svoje snage Red Bull polaže u vlastitom dvorištu. Na Red Bull Ringu je Verstappen slavio prošle godine, te u austrijskoj ekipi očekuju isti scenarij.
Ove godine imat ćemo i sprint, a samo jedan jedan slobodni trening biće uoči kvalifikacija. Sprint utrka, u trajanju od trećine normalne utrke, vozi se u subotu poslijepodne i već tada ćemo znati ko osvaja ne tako mali broj bodova.
Nakon tri najtvrđe mješavine guma koje je Pirelli pripremio za Silverstone, Talijani će u Austriju donijeti tri najmekše gume u svojoj paleti (C3, C4, C5), baš kao i u Monaku, Azerbajdžanu i Kanadi. U nedjelju će se voziti 71 krug, rekord kruga u utrci sa vremenom od 1:05.619 drži Carlos Sainz (McLaren MCL35, Štajerska 2020.), dok apsolutni rekord kruga: 1:02.939 ima Valtteri Bottas (Mercedes F1 W11, Q3, Austrija 2020.)
Formula 1 u Austriju se vratila 2014., prvi puta nakon 2003., na svima dobro poznatu stazu u idiličnom planinskom okruženju. Urađene su promjene koje se prije svega odnose na sigurnost, novi asfalt, rubnike i izletne zone, a ne na samu konfiguraciju staze koja je vrlo kratka, ali i vrlo brza.
Iako se na prvi pogled staza čini vrlo jednostavna, s tek nekoliko zavoja i brojnim pravcima, situacija je zapravo suprotna. Brojne promjene u elevaciji čine ju vrlo nezgodnom prilikom vožnje na granici, pogotovo na kočenjima koja su često smještena na uzbrdicama i nizbrdicama.
Staza ima srednje downforce zahtjeve, a najvažniji element svakako je kočenje. Kočnice su izuzetno opterećene pa je osim postizanja dobre stabilnosti na kočenju važno i osigurati dovoljno zraka za hlađenje kako bi izdržale 71 krug neprestane torture.
Potrošnja guma nije kritična zbog manjka dugih brzih zavoja, što je potvrdio i Pirelli odabirom dvaju najmekših komponenti guma. Također, zbog nekoliko vrlo sporih zavoja važna je i dobra trakcija pa bi se staza svojim zahtjevima mogla usporediti s Kanadom i Australijom.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.