U julu ćemo svakog vikenda gledati F1. Sezona se prelama. A pobjeda Carlosa Sainza i Ferrarija u Silverstoneu, koja je prekinula Red Bullov niz od šest uzastopnih pobjeda, donijela je novu dinamiku. Max Verstappen je u Engleskoj oštetio svoju podnicu i imao veliki gubitak performansi, te sada sve svoje snage Red Bull polaže u vlastitom dvorištu. Na Red Bull Ringu je Verstappen slavio prošle godine, te u austrijskoj ekipi očekuju isti scenarij.
Ove godine imat ćemo i sprint, a samo jedan jedan slobodni trening biće uoči kvalifikacija. Sprint utrka, u trajanju od trećine normalne utrke, vozi se u subotu poslijepodne i već tada ćemo znati ko osvaja ne tako mali broj bodova.
Nakon tri najtvrđe mješavine guma koje je Pirelli pripremio za Silverstone, Talijani će u Austriju donijeti tri najmekše gume u svojoj paleti (C3, C4, C5), baš kao i u Monaku, Azerbajdžanu i Kanadi. U nedjelju će se voziti 71 krug, rekord kruga u utrci sa vremenom od 1:05.619 drži Carlos Sainz (McLaren MCL35, Štajerska 2020.), dok apsolutni rekord kruga: 1:02.939 ima Valtteri Bottas (Mercedes F1 W11, Q3, Austrija 2020.)
Formula 1 u Austriju se vratila 2014., prvi puta nakon 2003., na svima dobro poznatu stazu u idiličnom planinskom okruženju. Urađene su promjene koje se prije svega odnose na sigurnost, novi asfalt, rubnike i izletne zone, a ne na samu konfiguraciju staze koja je vrlo kratka, ali i vrlo brza.
Iako se na prvi pogled staza čini vrlo jednostavna, s tek nekoliko zavoja i brojnim pravcima, situacija je zapravo suprotna. Brojne promjene u elevaciji čine ju vrlo nezgodnom prilikom vožnje na granici, pogotovo na kočenjima koja su često smještena na uzbrdicama i nizbrdicama.
Staza ima srednje downforce zahtjeve, a najvažniji element svakako je kočenje. Kočnice su izuzetno opterećene pa je osim postizanja dobre stabilnosti na kočenju važno i osigurati dovoljno zraka za hlađenje kako bi izdržale 71 krug neprestane torture.
Potrošnja guma nije kritična zbog manjka dugih brzih zavoja, što je potvrdio i Pirelli odabirom dvaju najmekših komponenti guma. Također, zbog nekoliko vrlo sporih zavoja važna je i dobra trakcija pa bi se staza svojim zahtjevima mogla usporediti s Kanadom i Australijom.
Povezane novosti

Najpouzdaniji automobilski brendovi na svijetu: Japanci i dalje dominiraju
Svake godine organizacija Consumer Reports objavljuje listu proizvođača automobila rangiranih prema pouzdanosti. Očekivano, japanski brendovi ponovo zauzimaju vrh, dok je najbolje rangirani evropski proizvođač tek na sedmom mjestu.

Vraća se kultna Lancia Fulvia
Lancia Fulvia bi mogla biti oživljena u bliskoj budućnosti. Stellantis, grupa čiji je Lancia dio, prijavila je prije nekoliko dana Kancelariji Evropske unije za intelektualnu svojinu novi žig sa imenom slavnog modela.

Toyota prodala više od šest miliona elektrifikovanih vozila u Evropi
Rekordi su tu da se ruše, a jubileji da se slave. Najveći svjetski proizvođač automobila Toyota obilježava novu prekretnicu i ruši prodajni rekord na evropskom tržištu. Od 1997. godine prodato je oko šest miliona elektrifikovanih vozila, uglavnom hibrida.